فناوری

چهار کارکرد کلیدی هوش مصنوعی در خرده‌فروشی در رویداد همراه اول تشریح شد

افق میهن پایگاه داده اخبار تحلیلی (ofoghmihan.ir):

“انقلاب هوش مصنوعی در انقلاب تجارت الکترونیکی” به ابتکار اولین آکادمی در المپوس برگزار شد ، جایی که نقش تکاملی هوش مصنوعی در صنعت خرده فروشی و کارکردهای مانند سفارشی سازی ، پشتیبانی هوشمند ، تجزیه و تحلیل پیش بینی و تولید محتوای دیجیتال مورد بررسی قرار گرفت.

طبق اعلام مرکز ارتباطات ، اولین توسعه و رویدادهای برند موبایل در بیست و هشتمین نمایشگاه الکترونیکی ، رایانه ای و تجارت الکترونیکی (Olympus) برگزار شد ، جلسه ای توسط آکادمی با موضوع “انقلاب اطلاعات مصنوعی در تجارت الکترونیکی” برگزار شد. در این پانل ، یکی از رهبران سابق محصولات Digicala نقش و کارکردهای هوش مصنوعی در صنعت خرده فروشی را بیان کرد.

در این جلسه آمده است که “تجارت الکترونیکی یکی از اولین صنایعی بود که تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار گرفت” ، توضیح داد که قبل از ورود هوش مصنوعی ، تجربه کاربران یکسان بوده و میزان تبدیل آن پایین است ، اما امروزه هوش مصنوعی روند را از استاتیک به دینامیک تغییر داده است.

تغییر پارادایم از گذشته -مرکز به آینده -با محوریت یکی از تحولات مهم گفته شده است که امروز سؤال ما این نیست که چه اتفاقی افتاده است ، اما ما می پرسیم چه اتفاقی می افتد و چه کاری باید انجام دهیم.

سپس چهار کارکرد اساسی هوش مصنوعی در تجارت الکترونیکی نیز شرح داده شد. موتور شخصی سازی با تجزیه و تحلیل داده های هر کاربر ، یک تجربه خرید را متناسب با علایق خود ایجاد می کند. این ویژگی شاخص هایی مانند AOV ، CLV ، CTR ، RPV و در نهایت تبدیل را افزایش می دهد. در این راستا ، نمونه Netflix ذکر شده است که بیش از ۵ ٪ از محتوای کاربران از سیستم مصرف شده است.

“پشتیبانی هوشمند مشتری” عملکرد دیگری است که استفاده از ابزارهای هوشمند در خدمات به مشتری منجر به کاهش هزینه های عملیاتی و از بین بردن نیروی انسانی از لایه اول می شود. همچنین ، تجزیه و تحلیل صدای مرکزی به بهبود شاخص هایی مانند FRT و CSAT کمک کرده است.

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده (تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده “همچنین در مدیریت محصولات پرشور ، قیمت گذاری پویا و حمل و نقل سریع تر کالاها مورد استفاده قرار می گیرد و هزینه حمل و نقل هر محصول را کاهش می دهد. در نهایت” برنامه های Genai در تولید محتوا “؛ ابزاری که تولید محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی راهنمایی می کند و ابزاری است که می تواند زمان و هزینه تولید محتوای دیجیتال را کاهش دهد.

این نشست با تأکید بر اینکه هوش مصنوعی اکنون به یکی از اصلی ترین پایه های رشد تجارت الکترونیکی تبدیل شده است ، پایان یافت.

نمایشگاه بیست و یکم تجارت الکترونیکی ، رایانه ای و تجارت الکترونیکی (Olympus) از ۱ تا ۵ اکتبر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و اولین همراه در سالهای گذشته آخرین دستاوردها و نوآوری های خود را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا