اخبار بورس

نمایشگاه کیش اینوکس می‌تواند موتور محرک مراودات مالی باشد

امکانات جدید در نمایشگاه ها ؛ از fintech تا هوش مصنوعی ؛

مدیر نمونه کارها داریک پارس گفت: “این رویداد می تواند پایه و اساس توسعه تعامل مالی و تجاری شرکت ها باشد.”

Abolfazl Shahr Abadi ، مدیر عامل و معاون رئیس هیئت مدیره داریک پارس ، در مصاحبه ای با مبادله ، وی با توجه به نقش نمایشگاه ها در توسعه بازاریابی و برندسازی شرکت ها ، گفت: نمایشگاه ها در سراسر جهان ابزاری مشهور برای بازاریابی و راه اندازی برند هستند. قبل از گسترش فضای مجازی ، تأثیرات نمایشگاه های درون خانه بسیار بیشتر بود ، اما امروزه ، با وجود احتمال وقایع مجازی ، نمایشگاه ها جای خود را حفظ کرده اند و می توانند ابزاری مؤثر برای معرفی توابع به همراه نسخه های مجازی باشند.

ظرفیت نمایشگاه kish inox

وی افزود: “جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد شناخته شده با یک زیرساخت مناسب می تواند نقش مهمی در توسعه تعامل مالی و تجاری شرکت ها داشته و بستری برای بازاریابی و برندسازی ارائه دهد.”

حضور مداوم با وجود محدودیت ها

شاهر آبادی ادامه داد: با وجود این محدودیت ها ، ما هر سال در این نمایشگاه حضور داریم و احساس خوبی داشتیم. همین شرایط همچنین امکان معرفی مهارت شرکت ها ، موسسات مالی و بانکی را ارائه می دهد. زیرا در کشور فقط دو نمایشگاه منظم در این منطقه برگزار می شود. یکی در تهران و دیگری در کیش. “”

باید نمایشگاه ها را با تحولات جهانی به روز کنید

مدیر پرتفوی داریک پارس بر لزوم بروزرسانی نمایشگاه ها مطابق با تحولات جهانی تأکید می کند و گفت: “برگزارکنندگان باید هر سال مشکلات جدیدی را برجسته کنند.” به عنوان مثال ، باید در دوره ای که FinTech در آن توسعه داده شد ، بخش خاصی در نظر گرفته شود. همچنین امسال انتظار می رود که مسئله هوش مصنوعی داغ ، میزگرد و حضور شرکت ها در زمینه شرکت ها تأکید شود. چنین اقداماتی می تواند تأثیر نمایشگاه ها را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا