ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه 11 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت پاپ: مدت زیادی است که به دنبال شغل مورد علاقه خود هستید، امروز فرصتی دارید که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. ممکن است تردید کنید، اما بعد از مدتی خواهید دید که چقدر برای شما راحت تر از قبل است. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید این است که اطلاعات خود را به روز نگه دارید. علاوه بر کار، ورزش را نیز فراموش نکنید. به یک باشگاه ورزشی نزدیک خود بپیوندید، در غیر این صورت بدن شما تحت فشار کار شروع به مبارزه می کند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت کیمیاگر: این روزها کمی گیج شده اید. شاید بهترین راه برای به روز رسانی اطلاعات خود شرکت در یک دوره یا کنفرانس باشد. ممکن است پردازش این همه اطلاعات به طور همزمان برای شما گیج کننده باشد، اما صحبت با فردی که در این زمینه تجربه دارد می تواند مفاهیم را برای شما واضح تر کند. اطلاعات ارائه شده به شما می تواند کار شما را بهبود بخشد. پس آن را با خلاقیت خود ترکیب کنید و از آن در شغل خود استفاده کنید. پیاده روی در چنین روزی می تواند ذهن خسته شما را باز کند و شما را برای خوابی دلپذیر آماده کند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

نقشه خورشید: استرس بیش از حد نیز به بدن شما فشار وارد می کند. سردرد، سرگیجه یا تپش قلب که اخیراً داشته اید، نتیجه نگرانی مداوم شماست. شاید این موضوع به تنهایی تمرکز شما را از بین ببرد تا نتوانید کار خود را به درستی انجام دهید. بهترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که کاری را که انجام می دهید متوقف کنید و کمی مدیتیشن انجام دهید. اگر در فضای باز هستید، بهتر است. طبیعت می تواند انرژی مثبت زیادی به شما بدهد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت عشق: اگر مجرد هستید، شانس یافتن نیمه گمشده خود امروز زیاد است. این شخص توسط یکی از دوستانتان به شما معرفی می شود و از همان لحظه اول می بینید که چقدر با هم کنار می آیید. این شما را خوشحال می کند، بنابراین از ابراز احساسات خود به دیگران لذت می برید. اگر می خواهید رابطه خود را ادامه دهید، شماره های خود را مبادله کنید تا از طریق ارتباط بیشتر با یکدیگر بیشتر آشنا شوید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت اعتدال: اگر امروز اشتیاق، انرژی و هیجان شما زیاد است، زمان خوبی برای شرکت در فعالیت های اجتماعی است. چه یک کلاس هنری یا یک باشگاه ورزشی، نه تنها به دیگران انرژی می دهید، بلکه اطلاعات مفید زیادی نیز از آنها دریافت خواهید کرد. اگر مجرد هستید، این دوره ها می توانند پلی برای یافتن نیمه گمشده زندگی شما باشند. برخلاف قبل، کمی به خرافات اعتقاد داشتید، بنابراین بر اساس فال تصمیم می گیرید. بهتر است زیاده روی نکنید و فال را فقط سرگرمی بدانید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت چرخ ثروت: به زودی تغییری در زندگی کاری شما ایجاد خواهد شد. این تنوع پیشرفت چشمگیری را برای شما به همراه خواهد داشت. شاید در ابتدا سازگاری با شرایط جدید برایتان سخت باشد، اما به تدریج همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت. مهمترین چیز امنیت شغلی است که در شرایط جدید دارید. به یاد داشته باشید که این فرصت ها ماندگار نیستند و اگر آنها را از دست بدهید، ممکن است سال ها در زندگی خود پیشرفتی نداشته باشید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

نقشه ماشین: شما این فرصت را دارید که به یک سفر طولانی بروید. شاید یک سفر کاری باشد، اما بهتر است شریک زندگی خود را با خود ببرید زیرا او می تواند به شما کمک کند. اگر از نظر جسمی حال خوبی ندارید، اگر کمی به رژیم غذایی خود توجه کنید همه چیز حل می شود. این سفر همچنین می تواند روحیه شما را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد. آنها چارچوب هایی ساخته بودند که اخیراً شروع به تزلزل کرده اند. به جای نگرانی، بد نیست تسلیم باد و رها شدن را تجربه کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت ملکه: امروز از طریق یکی از دوستانتان با شخصی آشنا می شوید. این فرد از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار است و می تواند عاملی تاثیرگذار در زندگی کاری شما باشد. اگر به رابطه با او ادامه دهید، او نیز به یکی از نزدیکترین دوستان شما تبدیل خواهد شد. آنها برای یک هدف خاص به یکدیگر سوگند یاد کردند. ممکن است از دستیابی به آن احساس ناامیدی کنید، اما هرچه مثبت‌تر به آن نگاه کنید، شانس بیشتری برای دستیابی به آن خواهید داشت. اگر در این راه از افراد با تجربه کمک بگیرید سریعتر به نتیجه دلخواه می رسید. این روزها صبر رمز موفقیت شماست.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت ساختگی: امروز در حالی که در حال و هوای خود هستید، اتفاق غیرمنتظره ای برای شما رخ می دهد. یکی از دوستان با شما تماس می گیرد و اخباری را به اشتراک می گذارد که شما را بسیار خوشحال می کند. اگر به فکر ادامه تحصیل هستید با کمی تلاش به نتایج خوبی خواهید رسید. به تعویق نیندازید زیرا ممکن است آنقدر درگیر کارهای دیگر باشید که وقت انجام کاری را نداشته باشید. پولی را که مدتی پس انداز کرده اید خرج نکنید زیرا به زودی باید آن را صرف کارهای مهم تری کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

کارت امپراتور: زندگی شما در دستان خودتان است. می توانید به دیگران اجازه دهید که کنترل امور شما را در دست بگیرند، یا می توانید آن را به میل خود در دست بگیرید. ممکن است فکر کنید که مهارت ندارید، اما در اشتباه هستید. هیچ کس کامل نیست، بنابراین انگشت اشاره خود را از روی عیب های خود بردارید و آن را روی توانایی تیان برای دیدن معجزات خود قرار دهید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

کارت کشیش اعظم: اخیراً به خودتان فشار زیادی وارد کرده اید. بهتر است مدتی کار را پشت سر بگذارید و زمانی را به تفریح ​​بگذرانید. اطمینان حاصل کنید که نه تنها زمان را تلف نمی کنید، بلکه انرژی بیشتری نیز دریافت می کنید. سپس می توانید بهترین تصمیم ها را بدون تعصب بگیرید. دوستی در خانه شما را می زند و از شما کمک می خواهد. حتی اگر برای او متاسف هستید، بهتر است به او پیشنهاد دهید که خودش به سمت جلو حرکت کند نه اینکه مسئولیتش را بر عهده بگیرد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت عدالت: اگر می خواهید مردم با شما صادق باشند، باید طوری با آنها رفتار کنید که به حرف های شما اعتماد کنند. پس از اغراق بپرهیزید. فردی در حلقه آشنایان شما توجه شما را به خود جلب کرده است، اما در ابراز احساسات خود تردید دارید. بهتر است تخلفات کوچک را جدا کرده و مثبت به آنها نگاه کنیم. هیچ کس کامل نیست، پس توقعاتت را کم کن تا زندگیت با عشق شیرین شود.

تاریخچه فال

از قدیم الایام، بسیاری از مورخان ریشه های فال و جادو را با سرزمین های شرقی مرتبط دانسته اند و ریشه کلمه جادو از کلمه Magi (مگ برای کشیش زرتشتی) گرفته شده است. نکته مشترکی که در تمام تمدن های باستانی ایران، مصر، هندی ها، بابلی ها و… به چشم می خورد، پیوند این تمدن ها با عناصر چهارگانه و تلاش آنها برای استفاده از این عناصر برای پیش بینی آینده است.

امروزه نیز از برخی علوم طالع بینی و نجوم که علمی کاملاً اثبات شده و به دور از خرافات هستند برای پیش بینی وقایع آینده استفاده می شود. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط بینندگان بزرگی مانند نوستراداموس (نوستراداموس) انجام شد و چندین دهه بعد رخ داد، بسیاری از مردم را به نبوت و طالع بینی باور کرد. فالگیرها ادعا می کنند که وقتی فال می گویند، ذهنشان متوقف شده و آماده دریافت الهام از کائنات است.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا