مدیر پیشین شبکه ۳: فردوسیپور، مهران مدیری و رامبد جوان را برگردانید :: افق میهن
یکی از مهمترین دارایی های هر رسانه و هر کشور ، چهره ها و شخصیت های برجسته آن رسانه است که از آن به عنوان سرمایه انسانی یاد می شود. بدون این بودجه ، هیچ رسانه ای مشخص نخواهد شد.
مدیر سابق کانال سومین سیما علی آسغار پورمهمدی در روزنامه ایران نوشت: یکی از دارایی های مهم هر رسانه و هر کشور چهره ها و شخصیت های برجسته رسانه ها است که از آن به عنوان سرمایه انسانی یاد می شود. بدون این بودجه ، هیچ رسانه ای مشخص نخواهد شد.
در کشور ما دارایی های ارزشمندی در زمینه رسانه ها و هفت هنر وجود دارد. در سینما ، تئاتر ، تلویزیون ، ورزش ، هنرهای تجسمی ، شعر و موسیقی ، ایران عزیز ما دارایی های بسیار گرانبهایی دارد که ممکن است برای برخی از کشورها غیرقابل دستیابی باشد. با این حال ، در شرایط فعلی ما از این دارایی های ارزشمند به درستی استفاده نمی کنیم و این یک بازتاب است.
افرادی مانند Adel Ferdowsi Pour ، Mehran Modiri ، Rambad Younger ، Soroush Sehat و Reza Javadani چهره های خوب و ارزشمندی هستند که به عنوان چهره های برجسته رسانه ملی شناخته می شوند. هر یک از این افراد در یک سیستم بزرگ شده و یکی از برنامه نویسان برجسته رسانه ای ما است. هر یک از آنها یک پایگاه اجتماعی قابل توجه در ملاء عام دارند و محبوبیت آنها برای مردم تصادفی نیست. به طور طبیعی ، هیچ رسانه ای در حال حاضر به سادگی در کنار نام آنها عبور نمی کند.
بر این اساس ، به نظر من این است که این وظیفه رسانه های ملی و مدیران ارشد است که برای ارتقاء کیفیت و رضایت از میلیون نفر و مخاطبان خود به این ارقام مراجعه کنند تا از استعداد خود برای بهبود و بهبود کیفیت برنامه ها استفاده کنند. مأموریت مدیران رسانه های ملی محافظت و محافظت از این دارایی ها و دارایی های ارزشمند است و به طور طبیعی ، اگر خوب عمل کنیم و از آنها پشتیبانی کنیم ، می توانیم کیفیت برنامه های مختلف رسانه های ملی را در مناطق مختلف مشاهده کنیم.
البته ، هر سازمان رسانه ای و هر سازمان فنی قوانین و مقرراتی را در اختیار دارد که کسانی که قصد کار در رسانه ها را دارند ، باید به اصول و چارچوب های اخلاقی آن رعایت کنند. من شک ندارم که چهره های شناخته شده ای در زمینه هنر ، سینما ، تلویزیون و ورزش کاملاً متعهد به کشور و مقررات آن هستند و می توانند در این زمینه مهم خدمت کنند.
مایل به خدا ، با رویکردهای جدید مدیریتی و تغییر در مدیریت و اصلاح ساختار هدف ، مدیران رسانه های ملی برای دعوت مردم به دور از رسانه های ملی باز می گردند. زیرا جامعه ما برای افزایش مخاطبان رسانه های ملی به این افراد احتیاج دارد. در غیر این صورت ، ما شاهد فعالیت جداگانه ای از این ارقام در سایر فضاها و زمینه ها به جز رسانه های ملی خواهیم بود.
تحول بزرگ در رسانه های ملی نیاز اساسی جامعه ما است. رسانه های ملی و مدیران ارشد آن باید برای دعوت از چهره و سرمایه انسانی خود برای بهبود کیفیت و رضایت مخاطبان گسترده خود حرکت کنند. برای افزایش سطح رضایت ، باید نگرش مدیریتی را تغییر دهیم. امیدوارم این اتفاق در اسرع وقت برای دیدن نقش رسانه های ملی و تلویزیون در جامعه با برنامه ها و برنامه های ایده آل رخ دهد.