فناوری

اسنپ از قابلیت «مخاطب اضطراری» برای افزایش امنیت سفر رونمایی کرد

افق میهن پایگاه داده اخبار تحلیلی (ofoghmihan.ir):

SNAP به تازگی ویژگی جدیدی به نام “مخاطبان اضطراری” را به مجموعه قابلیت های خود برای امنیت سفر اضافه کرده است. با استفاده از این ویژگی ، کاربران مسافر می توانند نام و اطلاعات تماس شخص قابل اعتماد خود را در برنامه ثبت کنند. بنابراین SNAP می تواند در مواقع اضطراری در جایی که کاربر در دسترس نباشد یا یک تصادف رخ دهد ، با این شخص تماس بگیرید.

محمد خلیج ، مدیرعامل SNAP ، مدیرعامل SNAP ، درباره امنیت سفر SNAP و ویژگی جدید می گوید: “SNAP از مجموعه ای از ابزارهای هوشمند و سیاست های نظارتی برای تقویت امنیت کاربران استفاده کرده و در این راه اقدامات جدیدی انجام می دهد.” امکان ارسال جزئیات سفر و پیوندهای ردیابی لحظه ای به اقوام که قبلاً در دسترس کاربران مسافر بودند ، به طوری که می توان این زین را به طور خودکار با ویژگی جدید مخاطبان اضطراری تنظیم کرد. همچنین ، ثبت نام یک شخص قابل اعتماد به عنوان مخاطبان اضطراری توسط مسافر به کارشناسان تیم امنیت سفر ما کمک می کند تا بدون ممنوعیت قانونی پرونده های فوری و اضطراری را دنبال کنند. “

“مخاطبان اضطراری” کیست و چه اطلاعاتی به اشتراک گذاشته می شود؟

مخاطبان اضطراری یک کاربر قابل اعتماد است که می تواند پیوندها را به جزئیات سفر خود دریافت کند و در صورت لزوم با SNAP تماس بگیرد. اگر مسافر در دسترس نباشد یا پاسخگو باشد ، مخاطبان اضطراری دارای شخص قابل اعتماد هستند و تیم امنیت مسافرتی ممکن است با شخص تماس بگیرد تا مشکل سفر را ردیابی کند یا به او اطلاع دهد.

ارسال پروفایل های مسافرتی ، که قبلاً از طریق سرویس امنیتی مسافرتی (سپر آبی) و در طول سفر بود ، می تواند با این ویژگی به طور خودکار تنظیم شود. مسافران با فعال کردن “تماس اضطراری” می توانند توانایی ارسال خودکار مشخصات سفر خود یا در یک زمان خاص (بین ۹ و ۹ صبح) را به صورت پیام کوتاه تنظیم کنند. افق میهن گزینه “هرگز” در این بخش نمی تواند جزئیات سفر را به مخاطبان اورژانس فعال کند.

در چه مواردی SNAP با مخاطبان اضطراری شما تماس می گیرد؟

تیم امنیتی سفر SNAP ابتدا شماره تلفن مسافر را در مواقع اضطراری یا در صورت بروز حادثه از جمله حادثه در طول سفر صدا می کند و در صورت عدم دسترسی یا پاسخگو ، با مخاطبان اضطراری وی تماس می گیرد.

تماس با مخاطبان اضطراری به طور کلی با دو هدف ممکن است توسط تیم امنیت سفر انجام شود. اگر مسافر در دسترس نباشد ، برای پرسیدن و یافتن اطلاعات در مورد حادثه احتمالی در سفر یا اطلاع مخاطبان اورژانس در مورد حادثه در این سفر مانند حادثه.
همچنین ، اگر مخاطبان اضطراری با یک ضربه محکم و ناگهانی تماس بگیرند ، تیم امنیت مسافرتی اطلاعات مربوط به آخرین سفر را در اختیار شخص قرار می دهد. کاربران باید بدانند که در این موارد ، همان شماره تلفن به عنوان یک تماس اضطراری در SNAP که با پشتیبانی ثبت شده است.

چرا بهتر است مخاطبان اضطراری را به Snap معرفی کنیم؟

تقریباً بیشتر تاکسی های اینترنتی در جهان به کاربران خود اجازه می دهند تا یک شخص را به عنوان یک شخص قابل اعتماد برای شرایط اضطراری در برنامه ثبت کنند. ثبت اطلاعات شخص دیگر به عنوان مخاطب اضطراری به تیم پشتیبانی و امنیت تاکسی اینترنتی کمک می کند ، جایی که محدودیت هایی در به اشتراک گذاری اطلاعات سفر با دیگران وجود دارد ، می تواند با یک خانواده یا شخص قابل اعتماد مرتبط باشد.
شماره مخاطبان اضطراری در SNAP فقط در دسترس کارشناسان تیم امنیت مسافرتی است و کارشناسان پشتیبانی نمی توانند این اطلاعات را مشاهده یا استفاده کنند. همچنین می توان مخاطبان اضطراری را تغییر داد و اگر مخاطبان اضطراری را تغییر دهید ، تیم امنیت مسافرتی دیگر از اطلاعات شخص قبلی استفاده نمی کند.

نحوه فعال کردن مخاطبان اضطراری
امکان پذیر است این ویژگی از دو طریق: منوی SNAP SNAP را از امنیت SNAP Travel وارد کرده و گزینه “تماس اضطراری” را افق میهن کرده و مشخصات شخص مورد نظر خود را ثبت کنید. هنگام مسافرت از سپر آبی ، گزینه “تماس اضطراری” را افق میهن کرده و مخاطبان اضطراری را ثبت کنید.

پس از ثبت نام مخاطبان اضطراری در برنامه ، شخص پیامکی SNAP دریافت می کند که به وی اطلاع می دهد یا مشخصات وی به عنوان مخاطب اضطراری ثبت می شود. همچنین ، اگر تغییراتی در نحوه ایجاد جزئیات و اطلاعات سفر در طول سفر وجود داشته باشد ، همه تغییرات از سفر بعدی ایجاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا