ورزشی

قرار گرفتن نام سردار آزمون در لیست اروپایی رُم

باشگاه رم به صورت رسمی لیست این تیم را برای حضور در مرحله حذفی فصل جاری لیگ اروپا ارائه کرد و تغییرات قابل توجهی توسط سرمربی جدید جیالورسی، دانیله دروسی، در این لیست ایجاد شده است. اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در چارچوب فیرپلی مالی یوفا به این باشگاه ایتالیایی ۱۲ میلیون یورو حاشیه مانور داده است و در نتیجه انتخاب ها صرفاً با ملاحظات فنی انجام شده است نه اقتصادی.

بر این اساس در لیست جدید رم برای مرحله حذفی لیگ اروپا، نام خریدهای جدید این تیم یعنی آنجلینو، توماسو بالدانزی و سردار آزمون به این لیست اضافه شده است و مهاجم ایرانی جایگزین آندره آ بلوتی در لیست جدید شد. بلوتی در نقل و انتقالات زمستانی به فیورنتینا قرض داده شد.

نام دین هویسن و راسموس کریستنسن در لیست اروپایی رم برای همراهی شاگردان دانیله دروسی برای حضور در مرحله حذفی لیگ اروپا قرار نگرفت.

پیش از این باشگاه رم ایتالیا به دلیل رعایت فیرپلی مالی نام دو خرید جدید خود یعنی سردار آزمون و راسموس کریستنسن را در لیست بازی های مرحله گروهی فصل جاری لیگ اروپا قرار نداده بود. طبق قوانین یوفا، باشگاه های اروپایی می توانند لیست اروپایی خود را برای مرحله حذفی تغییر دهند.

سردار آزمون که تابستان گذشته با قراردادی قرضی یک ساله از بایرلورکوزن به رم پیوست، از فرصت های اندکی که ژوزه مورینیو (سرمربی رم) در نیم فصل به او داده بود، قدردانی کرد و توانست اعتماد رم را جلب کند. کادر فنی و هواداران تیم

رم در مرحله پلی آف لیگ اروپا (مرحله قبل از مرحله یک هشتم نهایی) باید به مصاف فاینورد برود و احتمال رویارویی سردار آزمون و علیرضا جهانبخش وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا