اخبار بورس

اخبار مهم کدال شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز شنبه چهاردهم است بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده فامیلی

به موجب مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی شرکت دعوت به عمل می آید. فملی که در روز سه شنبه سوم آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴ در استان تهران، شهر تهران، به نشانی شهر قدس (شهرستان غرب) انتهای بلوار شهید دادمان بعد از زیرگذر به وقوع پیوست. پل یادگار امام، سالن همایش های خلیج فارس. تالار پژوهش نیرو می توانید به من حضور پیدا کنید.

اطلاعات مهم غدد

بر اساس گزارش مدیرعامل صبح او و با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا خط تولید پروتئین سویای بافت دار در تاریخ ۱۸/۱۱/۱۳۰۲ با سرمایه گذاری حدود ۱۵۵ میلیارد ریال افتتاح می شود. پروژه تکمیل شده و بهره برداری کامل منوط به تخصیص آرد از طریق سامانه بازار نهاده های کشاورزی است، لذا بهره برداری کامل از طرح فوق متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعات و انرژی مهم

پیشنهاد مدیرعامل برای افزایش سرمایه شرکت ونرو از منظر دارایی های تجدیدپذیر (کلاس سرمایه گذاری بلندمدت و طبقه زمین) به این موضوع اشاره شده است. پس از بحث و بررسی موضوع، هیأت مدیره با پیشنهاد فوق مبنی بر تغییر ساختار مالی شرکت موافقت و مقرر گردید مدیر عامل موارد زیر را انجام دهد: ۱. ارزیابی طبقه دارایی بلند مدت و طبقه اموال توسط هیئت کارشناسی رسمی دادگستری ۲. تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه ۳. اخذ تاییدیه از حسابرس مستقل و حسابرس شرکت ۴. سایر مراحل قانونی افزایش سرمایه.

واگذاری سهام وتوکا

شرکت کالا یکی از شرکت های پذیرفته شده در تابلوی اصلی بورس با نماد کالا می باشد که ۰.۹۸ درصد سهام شرکت بورس کالای ایران متعلق به شرکت می باشد. وتوکا روز ۱۴ بود بهمن تحویل در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده آفدران

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. آفیدران که ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۰۸/۱۲/۱۴۰۲ در استان تهران، شهر تهران، به آدرس تهران، میدان آزادی، بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج)، خیابان فلزی، خیابان هفدهم شهریور نورد، تهران داروسازی شیمی. شرکت، صورت می گیرد. لطفا شرکت کنید

گزارش حسابرس و حسابرس قانونی در مورد گزارش توجیهی هیئت مدیره

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی بهمند) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. چی با توجه به نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته و سایر ذخایر به منظور اصلاح ساختار مالی، بازار بیمه نیازمند افزایش ظرفیت قابل اعتماد و افزایش میزان مجوز است. ظرفیت ذخیره سازی، حفظ و ارتقای رونق مالی در سال های آینده و همچنین جلوگیری از خروج نقدینگی و افزایش حجم عملیاتی ارائه شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

پرداخت سود نقدی از تاملات

برنامه پرداخت سود نقدی سهام شرکت حوصله اش سر رفت مبلغ منتهی به سال مالی ۳۰/۱۰/۱۴۰۲ به شرح زیر است: سود سهامداران حقیقی و سبدهای سرمایه گذاری و صندوق های سجامی از ۲۲ اسفند ۱۳۰۲ و سود سهامداران حقوقی (یک تا ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم) از ابتدا. اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و سود سهامداران حقوقی با بیش از ۵۰۰۰۰۰۰۱ سهم از ابتدا خرداد ماه ذخیره می شود. سود سهامداران غیر سجامی پس از واریز سود سهامداران سجامی پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا