درخشش مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی گیلان در نخستین جشنواره مدیران روابط عمومی اتاقهای کشور

به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با همکاری اتاق ایران، نخستین جشنواره برترین های روابط عمومی بازرگانی برگزار و بر اساس قضاوت های انجام شده، برترین ها در سه سطح معرفی شدند.
افق میهن برگزیدگان جشنواره روابط عمومی برتر اتاق های بازرگانی سراسر کشور در سه سطح معرفی شدند و نام وحید طاهری مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی گیلان نیز در میان برگزیدگان قرار دارد.
در این جشنواره، هیئت داوران در مراسمی با حضور حسین پیرموذن نایب رئیس و کیوان کشفی از اعضای هیئت رئیسه اتاق ایران، محمدرضا نوروزپور معاون مطبوعاتی، سامفا گوسفی رئیس سازمان صدا و سیما، معاونت مطبوعاتی اتاق ایران، محمدرضا نوروزپور معاونت مطبوعاتی اتاق ایران، محمدرضا نوروزپور معاونت مطبوعاتی اتاق ایران در ۶ شاخص و در سه سطح، روابط عمومی اتاق های سراسر کشور را بر اساس مجموعه آثار ارسالی در ۶ شاخص و در سه سطح ارائه کردند. موسوی رئیس اتاق خرمشهر، علی اکبر عبدالمالکی رئیس اتاق سنندج، جواد زمانی معاون استان ها و سازمان های اتاق. ایران از دکتر ایله آی رئیس هیئت داوران با دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر تجلیل شد.
بر این اساس، محورهای ارزیابی نخستین جشنواره مدیران روابط عمومی اتاق های کشور در شش بخش تعیین شده است. معرفی این محورها با ارتباطات الکترونیکی آغاز می شود.
بخش اول ارتباطات الکترونیکی است که برای ارزیابی عملکرد وب سایت اتاق ها، فعالیت در شبکه های اجتماعی و سیستم های ارتباطی ایجاد شده برای توسعه ارتباط با ذینفعان مورد ارزیابی قرار می گیرد.
بخش دوم به تبلیغات اختصاص دارد. در این بخش تولید تیزرهای تبلیغاتی و فیلم های مستند تهیه شده برای معرفی اتاق های استانی، پروژه ها و یا مسائل اجتماعی مورد ارزیابی قرار گرفته است.
بخش سوم مربوط به ارتباطات و رسانه است. تولید محتوای خبری و تحلیلی، انتشار مطالب در رسانه های ملی و محلی و همچنین برگزاری نشست های خبری رئیس و اعضای اتاق ها در این بخش مورد ارزیابی قرار گرفته است.
بخش چهارم نشریات است که شامل بروشورهای معرفی اتاق و پروژه ها، گزارش عملکرد، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی استان ها، کتاب ها و گزارش های ویژه ای است که تولید و ارزیابی شده است.
بخش پنجم به مطالعات اجتماعی اختصاص دارد که شامل پژوهش های مرتبط با فعالیت های روابط عمومی، نظرسنجی های انجام شده در زمینه جشنواره ها، نمایشگاه ها، گردهمایی ها و ذینفعان و همچنین تحلیل محتوا و مستندسازی است.
قسمت ششم برنامه ریزی است. تدوین برنامه سالانه روابط عمومی برای سال مورد ارزیابی محور اصلی این اداره بوده و مورد ارزیابی قرار گرفته است.
این شش محور چارچوب ارزیابی رسمی جشنواره را تشکیل داد و مبنای داوری فعالیت های روابط عمومی اتاق های سراسر کشور شد.
بر این اساس روابط عمومی در سه سطح طلایی، نقره ای و برنزی معرفی شد.
در بخش طلایی: مصطفی درویشی، مدیر روابط عمومی اتاق تهران، ساسان نیک رفتار خیانی، مدیر روابط عمومی اتاق تبریز، محمد جعفری، مدیر روابط عمومی اتاق اردبیل، فاطمه آستانی، مدیر روابط عمومی اتاق مشهد، داوود داوودی، مدیر روابط عمومی اتاق ۶. جمشیدی مدیر روابط عمومی اتاق کرمان و میعاد انگینشی مدیر روابط عمومی اتاق بوشهر.
در بخش نقره: مهدی ممبینی، مدیر روابط عمومی اهواز، فاطمه هاشمی نیک، مدیر روابط عمومی اتاق شیراز، سارا آذری فر، مدیر روابط عمومی اتاق خرمشهر، حبیب الله، صندوقدار، مدیر روابط عمومی اتاق سمنان، وحید طاهری، مدیر روابط عمومی اتاق رشتعلی غیور مدیر روابط عمومی اتاق ارومیه، پروین محسنی مدیر روابط عمومی اتاق اصفهان، توحید ملکی مدیر روابط عمومی اتاق گرگان، گالاویژ فهرمانی مدیر روابط عمومی اتاق کرمانشاه، سمیرا نعیمی مدیر روابط عمومی اتاق آبادان، محمد آکبر مدیر اتاق ریجهان، رئیس جمهور حسنی مدیر روابط عمومی اتاق زنجان و محمد اندرخورا مدیر روابط عمومی اتاق ساری
در رده برنز: شیرین زارعی مدیر روابط عمومی اتاق بندرعباس، عاطفه ابراهیمی مدیر روابط عمومی اتاق یزد، فریاد الماسی مدیر روابط عمومی اتاق سنندج، پرنیا مرشدسلوک مدیر روابط عمومی اتاق اراک، امین آزادبخت مدیر روابط عمومی اتاق منکر مدرا آباد، مدیر روابط عمومی اتاق یزد، مدیر روابط عمومی اتاق یزد اتاق همدان، احمد ریاحی دهکردی، مدیر روابط عمومی اتاق شهرکرد، مجید حسین بالدران، مدیر روابط عمومی اتاق قزوین، محمد جعفری، مدیر روابط عمومی اتاق قم، فاطمه اکرمی فرد، مدیر روابط عمومی اتاق کاشان، رضا فاطمگر عباسی، مدیر عمومی اتاق قزوین، رضا فاطمگر عباسی، مدیرکل اتاق قزوین روابط اتاق بجنورد، محسن محقق، مدیر روابط عمومی اتاق یاسوج و فرزاد ناروی، مدیر روابط عمومی اتاق زاهدان.










