خودرو

جک E۳۰X، جایگزین برقی پراید به ایران می‌آید


آنچه دیگران می خوانند:

از اخبار منتشر شده، شرکت کرمان موتور طرح تحویل خودروی برقی جک E30X را در دستور کار خود قرار داده و به زودی شاهد ورود این خودرو به ایران خواهیم بود.

جک E30X توسط کرمان موتور به عنوان خودروی برقی کوچک وارد ایران می شود. در زیر با مشخصات و ویژگی های فنی JAC E30X آشنا می شویم.

از اخبار منتشر شده، شرکت کرمان موتور طرح تحویل خودروی برقی جک E30X را در دستور کار خود قرار داده و به زودی شاهد ورود این خودرو به ایران خواهیم بود. البته جک E30X با نام KMC E30X در بازار ایران عرضه خواهد شد. در این قسمت از اخبار خودرو از سایت گجت نیوز با هاچ بک برقی KMC E30X آشنا می شویم.

جک E30X از یک موتور الکتریکی ۷۰ کیلوواتی استفاده می کند که می تواند ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. یک باتری ۴۱ کیلووات ساعتی برای این خوردو در نظر گرفته شده بود که با یک بار شارژ کامل می تواند مسافت ۴۰۰ کیلومتری را طی کند.

در جریان عادی، باتری این خودرو در عرض ۷.۵ ساعت به طور کامل شارژ می شود. البته با شارژ سریع ۱۰ تا ۸۰ درصد باتری ظرف ۳۰ تا ۴۰ دقیقه شارژ می شود. هاچ بک الکتریکی KMC 30X 4025 میلی متر طول، ۱۷۷۰ میلی متر عرض، ۱۵۶۰ میلی متر ارتفاع و فاصله بین دو محور ۲۶۲۰ میلی متر است.

امکانات رفاهی و ایمنی KMC E30X شامل مانیتور لمسی با دوربین عقب، تهویه مطبوع الکتریکی، سنسور نور، دسته ابزار دیجیتال، تنظیم دستی صندلی راننده و سرنشین، تنظیم دستی صندلی راننده و سرنشین، سقف پانوراما، فضای داخلی چرمی است. صندلی‌ها، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سنسورهای هشدار موانع عقب، ۲ ایربگ ایمنی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سیستم کنترل پایداری (ESP)، کروز کنترل، سنسور فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، کمک استارت در سربالایی، ABS، EBD و BA ترمز مشخص شده


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا