اخبار بورس

رشد ۱۸۲ درصدی هزینه آگهی و تبلیغات به پرداخت ملت

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدیروز پانزدهم بهمن ۱۴۰۲ صورتهای مالی حسابرسی شده شرکت برای سال منتهی به ۳۰ دسامبر ۱۴۰۲ به ملت پرداخت کنند با نماد پرداخت روی کد قرار داده شد. این گزارش های مالی نکات زیادی داشت، اما نکته شگفت انگیز موضوع بود رشد عجیب هزینه های تبلیغات و تبلیغات اون شرکت بود!

همانطور که از تصویر زیر مشخص است، هزینه تبلیغات در دوره مالی منتهی به ۹ دی ۱۴۰۱ تقریباً می باشد. ۱۹.۴ میلیارد تومان این هزینه ها بالغ بر ۰۰۰ ریال بوده استشدت بیش از ۲.۵ برابر است که ۱۸۲٪ است. در پایان سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ ۵۴.۹ میلیارد تومان مرتفع!

نکته بسیار مهم، توضیح پایین صفحه در مورد این افزایش عجیب هزینه های تبلیغات و تبلیغات است! این شرکت اعلام کرد که تقریبا ۲۰.۵ میلیارد تومان از این هزینه های تبلیغاتی و تبلیغاتی صرف چاپ سررسید و تقویم رومیزی شد! این بدان معناست که تقریباً نیمی از هزینه های تبلیغات و تبلیغات (به طور دقیق ۳۷٪) صرف چاپ سررسید و تقویم های رومیزی می شود!

شایان ذکر است که این نوع تبلیغات و هزینه های تبلیغاتی در سال های گذشته نیز رخ داده است. به عنوان مثال در صورت های مالی سال ۲۰۱۸ اعلام شد که ۳۴.۲ میلیارد تومان صرف تبلیغات شده است که تقریباً ۱۱.۹ میلیارد تومان آن مربوط به تبلیغات بوده است. برنامه جدید عصرانه و بهار نارنج هر دو تولید می شود احسان علیخانی یعنی تقریباً ۳۵ درصد از هزینه های تبلیغاتی شرکت که توسط ملت پرداخت شده مربوط به تبلیغات مقطعی عصر نو و بهار نارنج بوده است.

در نهایت باید گفت که هیئت پرداخت او این روزها حال و هوای خوبی ندارد. در حالی که قیمت هر سهم در سال ۵ پرداخت شد فروردین این ماه ۱۲۰۹ تومان بود که همان قیمت در ۱۵ است بهمن ماه به ۹۸۷ تومان کاهش یافته است. قیمت ۱۸ درصد کاهش یافت. بیشترین این کاهش از ۳۱ آذرماه سال جاری تا ۱۵ آذرماه رخ می دهد بهمن ماه پدیدار شد و این نماد از آن تاریخ تاکنون رنگ سبز را به خود ندیده و همواره در مسیر کاهش قیمت بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا