اخبار اقتصاد ایران

پرداخت غیرحضوری خسارت در حوزه درمان و اتومبیل / افتتاح شعبه صومعه سرا بیمه ایران

شریفی افتتاح ساختمان بیمه ایران شعبه صومعه سرا را تنها شعبه غرب گیلان و از خدمات ارزنده مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی دانست و افزود: یکی دیگر از اقدامات ارزشمند این شرکت در دو سال اخیر پرداخت مطالبات به صورت کیفی و غیر حضوری و با برنامه کاربردی در حوزه خودرو. و تحت درمان است.

افق میهن ، به مناسبت هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساختمان مرکزی بیمه ایران شعبه صومعه سرا با حضور مدیرعامل افتتاح شد. بیمه ایران و سایر مهمانان
در مراسم افتتاحیه که با حضور شریفی مدیرعامل بیمه ایران و هیئت همراه، فالکیان مدیرعامل شرکت بیمه ایران در استان گیلان، فرماندار صومعه سرا، امام جمعه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و نمایندگان بیمه ایران برگزار شد. دفاتر، ساختمان شعبه سومسرا رسما به بهره برداری رسید.
در این مراسم فالکیان مدیرعامل شرکت بیمه ایران در استان گیلان ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: شرکت بیمه استان گیلان جزو ۱۰ استان برتر کشور از نظر حق بیمه تولیدی است. و جزو ۹ استان برتر کشور از نظر پرداخت خسارت بیمه است.
وی افزود: حدود ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲.۵ میلیونی استان گیلان از خدمات ارزنده بیمه ایران بهره مند هستند و با وجود بیش از ۲۴ شرکت بیمه در استان گیلان، بیمه ایران تنها بیمه مورد اعتماد مردم است. .
فالکیان افزود: بیمه ایران روزانه بیش از ۲.۵ میلیارد تومان خسارت بیمه ای پرداخت می کند و در بحث بیمه خودرو نیز ۵۰ درصد جمعیت استان گیلان از خدمات شرکت بیمه ایران استفاده می کنند و این یکی دیگر از خدمات ارزشمند این بیمه است. شرکت در استان گیلان خوشبختانه در تمامی واحدهای خسارت و شعب پرداخت با توجه به مسئولیت این شرکت فرآیند پرداخت خسارت بیش از ۱۵ روز کاری به طول نمی انجامد و در مورد بیمه بدنه در کمتر از ۴۸ ساعت خدمات ارائه می دهیم.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران در استان گیلان درباره ساختمان بیمه شعبه صومعه سرا گفت: این شعبه تنها شعبه مرکزی غرب گیلان است که به شهرهای همجوار مانند ماسال، تولمت، شاندرمن و حتی فومن خدمات رسانی می کند و بر روی یک زمینی به مساحت ۱۰۵۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع در ۳ طبقه و با کیفیت ساخت بالا با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در حال استفاده است.
فالکیان همچنین افزود: ۸ پرسنل بر اساس گزینش سازمانی و ۲۰ نماینده در این شعبه به صورت روزانه خدمات ارزنده ای در شأن و شخصیت مردم ارائه خواهند کرد.
فرماندار صومعه سرا نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و خیر مقدم به حاضرین گفت: اینگونه خدمات از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: مردم ولی ما هستند و هرچه خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم باعث دلگرمی نظام می شوند.
جوشن در انتخابات و ۲۲ اسفند شرکت کرد بهمن آن را یکی از مهمترین وظایف اجتماعی و مدنی دانست و تصریح کرد: با حضور در این دو رویداد، دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید خواهیم کرد.

شریفی مدیرعامل بیمه ایران نیز در این مراسم به خبرنگار ما گفت: یکی از برنامه های روزانه این شرکت سفرهای استانی و ارتباط با همکاران این شرکت در سراسر ایران و تصمیم گیری های لازم شرکت های تابعه برای به حداقل رساندن مشکلات مردم در زمینه بیمه
مدیرعامل شرکت بیمه ایران با بیان اینکه بیمه ایران تنها شرکت بیمه دولتی است، گفت: این شرکت در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان حق بیمه دریافت کرده و حدود ۳۳ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است.
شریفی خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان در سراسر کشور خسارت پرداخت می کنیم و سهم استان گیلان نیز بیش از ۲.۵ میلیارد تومان است که رقم قابل توجهی است و این امر نیز آرامش و امنیت بیمه شدگان را تامین می کند و یک امر است. کمک بزرگ به دولت
شریفی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، دولت ها نباید با بخش خصوصی رقابت کنند، افزود: ۹۰ درصد فروش ما از طریق بخش خصوصی توسط نمایندگان بیمه ایران انجام می شود.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران همچنین گفت: ۱۴ هزار نمایندگی در سراسر ایران وجود دارد که استان گیلان دارای ۵۸۷ نمایندگی است که خدمات باکیفیت به مردم ارائه می کنند.
شریفی افتتاح ساختمان بیمه ایران شعبه صومعه سرا را تنها شعبه غرب گیلان و یکی از خدمات ارزنده مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی دانست و افزود: یکی دیگر از اقدامات ارزشمند این شرکت در دو سال اخیر پرداخت مطالبات به صورت کیفی و غیر حضوری و با برنامه کاربردی در حوزه خودرو. و تحت درمان است.
وی در پایان خبرنگاران را قشر گمنام خواند و آنها را یک فرهنگ خواند و افزود: این قشر زحمتکش می تواند نقش بسزایی در توسعه فرهنگ بیمه ای ایفا کند و خدمت رسانی به موقع به مردم در شرکت بیمه ایران آرامش و امنیت را برای مردم فراهم می کند. ذهن مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا