ورزشی

گره کور پرسپولیس با مهاجم خارجی جنجالی

با جذب نبیل بهویی و آستون اورونوف، تعداد بازیکنان خارجی پرسپولیس اکنون از حد نصاب مجاز فراتر رفته و این باشگاه برای تامین شرایط لازم هم در محدوده بودجه و هم نیاز به جدایی یکی از بازیکنان خارجی خود دارد. سهمیه خارجی

همانطور که انتظار می رفت این باشگاه به دنبال جدایی نبیل باهویی است. مهاجم جنجالی سرخ ها که در پنجره تابستانی و در ساعات پایانی بدون هماهنگی و رضایت یحیی گل محمدی و با نظر رضا درویش به این تیم اضافه شد، نتوانست انتظارات را برآورده کند.

اما درویش مدعی شده بود که قرارداد این بازیکن به گونه ای است که در صورت عدم رضایت می توانند به صورت یک طرفه و بدون ضرر آن را فسخ کنند. اما حالا در شرایطی که این باشگاه از نظر فنی از شرایط مهاجم سوئدی خود راضی نیست و سهمیه خارجی اش را اشغال کرده است، نتوانسته به راه حل مناسبی برای توافق با باهویی برای جدایی برسد.

بهویی که با قراردادی ۳۶۰ هزار دلاری به پرسپولیس پیوست، در شرایط کنونی از جدایی راضی نیست و به نظر می رسد بند و توافق اولیه طرفین تاکنون ثمری نداشته و برای رهایی از این وضعیت. ، این باشگاه باید از نظر مالی با مهاجم سوئدی خود به توافق برسد. به توافق رسیدن.

البته باشگاه پرسپولیس انتظار داشت در پنجره زمستانی این بازیکن را به دیگر تیم های داخلی واگذار کند و حتی صحبت از معاوضه با او نیز شد اما رفته رفته تیم هایی که در ابتدا پا پیش گذاشته بودند از پیشنهاد خود انصراف دادند تا بهویی در این تیم باقی بماند. لیست پرسپولیس .

وحدت حنان اف یکی دیگر از گزینه های این باشگاه بود که البته اسمار تا این لحظه مخالف جدایی او بوده است و این مدافع تاجیکستانی که در جام ملت ها نیز عملکرد موفقی از خود به جای گذاشته و به چند باشگاه داخلی علاقه دارد. بازیکن مورد علاقه سرمربی جریان پرسپولیس است.

با این شرایط همه منتظرند تا وضعیت نبیل بهویی مشخص شود. بازیکنی که با حضور شهاب زاهدی، عیسی آل کثیر و ارونوف قطعا در ادامه فصل کمترین فرصت را در این تیم خواهد داشت و تنها هزینه زیادی را برای قرمزها در پی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا