اخبار اقتصاد ایران

چکنو بانک صادرات ایران واگذار کنید تسهیلات خرید دین دریافت کنید :: افق میهن

استفاده از چکنو بانک صادرات ایران برای دریافت تسهیلات خرید بدهی عملیاتی شده و صاحبان مشاغل می توانند از چکنو واگذاری خود برای بهره مندی از این تسهیلات استفاده کنند.

به گزارش افق میهن، متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک و تکمیل فرم ویژه تسهیلات خرید بدهی و تحویل چک های صادره از سوی مشتریان خود از تسهیلات خرید بدهی این بانک استفاده کنند.

چکنو بانک صادرات ایران در دی در سال ۱۴۰۱ به عنوان اولین چک دیجیتال مطمئن سیستم بانکی کشور راه اندازی شد و مورد استقبال مشتریان بانک قرار گرفت. تعداد چک های صادره از سوی مشتریان این بانک از مرز ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار فقره گذشت و با تولید بیش از ۱۶۷ هزار فقره چک، بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال با سرعت، دقت و امنیت کامل جابه جا شده است.

چکنو به عنوان یکی از پیشروترین ابزارهای انتقال وجه الکترونیکی با ویژگی های منحصر به فرد، توسط بانک صادرات ایران و بدون محدودیت زمانی، مکانی و محدودیتی در ابزارهای رایج انتقال وجه، در اختیار مشتریان و فعالان اقتصادی کشور قرار گرفت. پلتفرم امن بانکداری دیجیتال صادرات ایران دارد

این ابزار در مرحله اول بر روی پلتفرم موبایل بانک و در مرحله بعد بر روی بستر اینترنت بانک سپهر بانک صادرات ایران پیاده سازی شد و بسیاری از مشکلات کسب و کار فعالان اقتصادی را برطرف کرده است.

مشتریان بانک صادرات ایران با دسترسی به چکنو از مزایای متعدد و متنوع این ابزار بهره مند می شوند و از گستره شعب و ظرفیت تسهیل تراکنش های پولی بین ۴۵ میلیون مشتری بدون نیاز به مراجعه به شعبه در هر زمان و مکانی بهره مند می شوند. و بدون محدودیت مقدار آنها چک دیجیتال امن صادر می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا