اخبار اقتصاد ایران

راهنمای خرید لوله استیل + چند نکته مهم هنگام خرید لوله استیل که باید رعایت شود!

لوله فولادی یکی از پرمصرف ترین محصولاتی است که برای بسیاری از صنایع و برای انتقال مایعات استفاده می شود.

امروزه تجهیزات مختلفی مانند لوله های فولادی برای تاسیسات مکانیکی در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی از محصولات یا قطعاتی با کیفیت بسیار بالاتر و کاربردی تر از محصولات نسل قدیم استفاده می کنند.

هدف از استفاده از این محصولات نسل جدید ارتقای کیفیت محصول و در نتیجه رعایت استانداردها می باشد. به همین دلیل در خرید لوله استیل باید نکاتی را در نظر گرفت تا بتوانید محصولی درجه یک با قیمت مناسب تهیه کنید.

هدف تنها خرید یک محصول با کیفیت نیست، بلکه همه مشتریان به دنبال قیمت های مقرون به صرفه هستند. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، مراکز فروش کمتری محصولات را با قیمت مناسب عرضه می کنند. اگر شما هم به دنبال خرید اقتصادی هستید با ما همراه باشید.

لوله فولادی چیست؟

قبل از اینکه وارد راهنمای خرید لوله فولادی شویم، خوب است ابتدا اطلاعات مفیدی در مورد این محصولات پرکاربرد ارائه دهیم. از آنجایی که لوله فولادی دارای بالاترین مقاومت در برابر زنگ زدگی است، به همین دلیل این محصولات به فولاد ضد زنگ معروف هستند. برای تولید این محصول از فولاد ضد زنگ استفاده می شود که معمولا به فولاد کربنی معروف است. امروزه بسیاری از صنایع به چنین محصولات باکیفیتی نیاز دارند که در برابر زنگ زدگی مقاوم باشند.

مانیسمان یا لوله فولادی بدون درز

عزیزانی که قصد خرید لوله استیل را دارند ابتدا بدانند این لوله ها در چه مدل هایی تولید می شوند. مدل های بدون درز یا مانیسمن از جمله لوله های پرکاربرد امروزه در صنایع هستند. همانطور که از نامشان پیداست بدون درز و بدون اتصالی مانند جوش هستند.

لوله استیل بدون درز

برای خرید لوله استیل به نوع کاربرد آن توجه کنید زیرا ممکن است مدل های درزدار مناسب کاربرد شما نباشند. در بازار لوله هایی به نام فولاد درزدار یا جوشی وجود دارد که بیشترین کاربرد را دارند.

حتما همه شما این مدل از لوله ها را دیده اید که معمولا با جوش یا اتصالات کشیده می شوند. این محصولات از ورق یا رول فولادی با مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی تولید می شوند که معمولاً برای این منظور از فولاد درجه یک استفاده می شود. برای تولید چنین محصولاتی ابتدا باید ورق را به صورت لوله یا استوانه برش داد و در نتیجه لبه های ورق از طریق فرآیند جوشکاری به یکدیگر متصل می شوند.

لوله فولادی ۴۴۷

هنگام خرید لوله استیل ۴۴۷ حتما نوع کاربرد، امکانات و در نتیجه اهمیت استفاده از این محصول را بررسی کنید. بررسی کنید که محصول خریداری شده از چه نوع آلیاژی ساخته شده و چقدر مقاوم است. این فولاد به آلیاژ فریتی معروف است که هرگز عملیات حرارتی نمی شود. در ساختار این محصول ۷۳ درصد آهن، ۲۳ درصد کروم، ۱.۵ درصد منگنز، ۱ درصد سیلیکون، ۲۵ درصد نیکل، ۲۰ درصد کربن، ۴۰۰۰۰ درصد فسفر و ۳۰۰۰۰ درصد گوگرد استفاده شده است.

همین مواد به کار رفته در ساختار این نوع فولاد باعث افزایش مقاومت آن در برابر اکسیداسیون نسبت به سایر آلیاژها می شود. به جرات می توان گفت فولاد ۴۴۷ بالاترین مقاومت را در برابر خوردگی، سولفید شدن و اکسیداسیون دارد.

لوله فولادی ۲۰۱

خرید لوله فولادی باید با رعایت نکات مهم خرید از جمله توجه به نوع آلیاژ انجام شود. فولاد ۲۰۱ یکی از پرکاربردترین آلیاژها در دسته آلیاژهای آستنیتی است. در ساختار این محصول ۱۵ درصد کربن، ۱۶ درصد کروم، ۳.۵ درصد نیکل، ۷.۵ درصد منگنز، ۱ درصد سیلیکون، ۲۵ درصد نیتروژن، ۶۰۰۰۰ درصد فسفر و ۳۰۰۰۰ درصد گوگرد استفاده شده است.

C:UsersRayanGostarDesktopa47ad5a5-ad12-4b60-889c-9cc0ee973f31.jpeg

چند نکته طلایی برای خرید لوله فولادی

برای خرید لوله فولادی باید به پارامترها توجه کرد تا محصولات درجه یک با قیمت مناسب به دست آید. این نکات با رعایت استانداردها و در نظر گرفتن شرایط مختلف استفاده از محصول مورد توجه قرار می گیرد.

انواع لوله های فولادی

لوله های فولادی در دو نوع درزدار و بدون درز با ویژگی ها و حتی معایب متفاوت تولید می شوند. اگر شما کاربران عزیز کاربرد، مزایا و معایب هر یک از این محصولات را بررسی کنید، می توانید با توجه به نوع استفاده خود انتخاب بهتری داشته باشید.

مزایای آن را بررسی کنید

بررسی مزایای لوله استیل در هنگام خرید لوله استیل یکی از پارامترهای مهمی است که هر کاربری باید به آن توجه کند. بدون شک استیل هرگز تغییر رنگ نمی دهد و ظاهر آن همیشه ثابت است. در هر شرایطی مقاومت بالایی دارد و هرگز زنگ نمی زند. در مجاورت هوای مرطوب فرسوده نمی شود و به راحتی قابل بازیافت است.

نوع برنامه

نوع کاربرد یکی از پارامترهای اصلی خرید لوله فولادی است که با در نظر گرفتن نوع محصول، نوع آلیاژ، سطح کیفی و سایر ویژگی های مهم تعیین می شود.

ابعاد

بررسی ابعاد این محصولات نیز باید از پارامترهای مهم خرید شما باشد. محدودیتی برای تولید این محصول در هر ابعاد و اندازه ای بر اساس نیاز مشتری وجود ندارد.

ساختار یا فرمولاسیون

به ساختار یا فرمول این محصولات توجه کنید. معمولا درصد بالای نیکل به کار رفته در این آلیاژ از اکسید شدن آن جلوگیری می کند و وجود کربن مقاومت آن را در برابر خوردگی بسیار افزایش می دهد. اگرچه وجود نیکل و کربن در ساختار و فرمولاسیون این محصولات بسیار مهم است. اما این درصد باید مطابق با استانداردها در نظر گرفته شود.

پارامترهای مهم برای خرید لوله های فولادی

برای خرید لوله فولادی باید چندین پارامتر مهم را در اولویت قرار داد.

لوله فولادی آلیاژی

قیمت لوله فولادی

ضخامت یا دسته لوله فولادی

شرکت تولیدی لوله های فولادی

C:UsersRayanGostarDesktopbesshovnaya-truba-55.jpg

خرید لوله فولادی

توجه داشته باشید که کارخانه ها و تولیدکنندگان محصولات خود را به صورت عمده توزیع می کنند. به همین دلیل هر فردی نمی تواند سخت افزار مورد نیاز خود را از این مجموعه ها تهیه کند. برای اینکه طعمه دلال ها نشوید بهتر است با بهترین شرکت هایی که مستقیماً با کارخانه ها در ارتباط هستند سر و کار داشته باشید.

برای خرید لوله فولادی و سایر مقاطع فولادی می توانید به سایت آهن یک مراجعه کنید. شما می توانید هر محصول فولادی مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنید و پروژه خود را پیش ببرید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نتیجه

لوله فولادی یکی از پرمصرف ترین محصولاتی است که برای بسیاری از صنایع و برای انتقال مایعات استفاده می شود. قطعا این محصولات نیز بر اساس مشخصات خود دارای تنوع زیادی می باشند که از هر کدام برای کاربردهای خاص با شرایط خاص استفاده می کنند.

برای اینکه این محصولات عملکرد مناسب و طول عمر بالایی داشته باشند باید خریداری شوند لوله فولادی او به چند نکته مهم توجه کرد. هدف از ارائه این مقاله ارائه اطلاعات مفید و ارزشمند در خصوص انتخاب بهترین محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد.

برای داشتن یک خرید اقتصادی باید به مراکز فروش معتبری مانند شرکت آهن ۱ مراجعه کنید. در این مجموعه شما به محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب دسترسی دارید. این امکان وجود دارد که با خرید اینترنتی واسطه ها را حذف کرده و مستقیماً محصول مورد نظر را با کیفیت اصلی به دست آورید. این گروه در زمینه تامین و توزیع شیرآلات صنعتی، اتصالات و همچنین مقاطع مختلف و ورق های فولادی فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا