طلا و ارز

قیمت دلار امروز 2 اسفند 1402

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز بدون نوسان و با قیمت روز سه شنبه معامله شد. روند افزایشی، کاهشی و سپس نوسانات دلار به الگوی رفتاری کوتاه مدت این اسکناس طی دو هفته گذشته تبدیل شده است.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار امروز با حرکات محدود ۲۰ تا ۵۰ تومان آغاز شد. این اسکناس دیروز به کانال ششم کریدور ۵۰ هزار تومانی بازگشت و هم اکنون در مرحله هشتم این کانال نیز در نوسان است. معامله گران معتقدند عرضه و تقاضا متعادل هستند. به گفته آنها، قیمت دلار از الگوی افزایش، کاهش و رنج در محدوده محدود پیروی می کند. می گویند حرکت صعودی این اسکناس بیشتر است و بازار بازارساز را مجبور می کند.

اسکرین شات 21 فوریه 2024 ساعت 12:16:47 ب.ظ

شایان ذکر است که اگرچه سیگنال اخبار سیاسی در چند روز گذشته توانسته بر حرکت قیمت ها در بازار ارز تاثیر بگذارد، اما تزریق ارز و فشار تقاضا از سوی سیاست گذاران باعث شده این اسکناس در محدوده قیمتی فعلی قرار گیرد.

تحلیلگران بازار مالی بر این باورند که هرگونه پیش بینی قیمت دلار در این مقطع به سیاست پولی بانک مرکزی مربوط می شود، چرا که به پایان سال نزدیک می شود و تسویه حساب های تجار در مقطع حساسی موعد مقرر است.

حواله دلار ۱۵۵ تومان گران شد

قیمت درهم امروز چهارشنبه دوم است اسفند با قیمت ۱۵۵۰۰ تومان با افزایش محدود ۵۰ تومان معامله می شود. تتر نیز با ۱۵۰ تومان افزایش ۵۶۸۰۰ تومان است.

لازم به ذکر است پس از گذشت بیش از یک ماه از حضور در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران، قیمت اسکناس دلار با یک تومان کاهش ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان فروخته شد، اما حواله دلاری ۱۵۵ تومان افزایش یافت و قیمت در ۳۹۰۰۰ و ۷۰۹ تومان به ۳۹۸۶۴۰۰۰ تومان رسید.

امروز قیمت حواله های یورو نیز ۳۴۰ تومان افزایش یافت و در کانال ۴۳ هزار تومان عرضه شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا