ورزشی

دو بازیکن برای پرسپولیس ارنج می‌کنند!

بهروز درفرد گفت: وقتی به انتخاب کی روش که در دنیا شناخته شده است برسید، پس از او چگونه به قلعه نویی ۲۰ سال پیش خواهید رسید؟ اینجوری که برگردی به یکی که تاریخش تموم شده امتیاز دادی. من به آقای قلعه نویی احترام می گذارم اما هر مربی تاریخ مصرف دارد.

وی افزود: شما با تیموریان و رحمان رضایی کار می کنید که در مربیگری هیچ هستند. وقتی می خواهید ماشین بخرید، به دنبال یک متخصص هستید. آندو تیموریان کجا مربیگری کرده است؟ او فوتبالیست بزرگی بود، اما رزومه مربیگری آنها چه بود؟ بعد شما می گویید که کمک من یکی از بهترین هاست. آیا به نام است؟ اگر اسمش بود، مارادونا باید بهترین مربی دنیا می شد.

بازیکن سابق تیم ملی گفت: ایشان خودش هم باور نمی کرد تیم ملی برگردد. در ده سال اخیر با بهترین تیم های ایران موفق نبوده است. من اگر جای او بودم اینطور جواب می دادم و بار اشتباهاتم بر دوش نمی آمد.

وی افزود: مشکل دیگر این است که یارانشان می گویند اگر جای کره و ژاپن بودی و حذف می شدی چه می کردی؟ خودتان را با آنها مقایسه نکنید. آنها مانند جت ها در حال پیشروی هستند و شما همچنان در تلاش هستید به رسانه ها پاسخ دهید. چون ما ژاپن را شکست دادیم، کادر فنی می تواند هر طور که دوست دارد صحبت کند. آقای الهاوی را در یک برنامه دیدم. او هم مثل آقای قلعه نویی صحبت می کرد. مردم این حرف ها را قبول ندارند. افراد فنی به سخنان شما می خندند. این نوع پاسخ مانند خواندن کاری است. در فوتبال جهان می بینیم که مربیان چگونه مصاحبه می کنند. یکی لذت می برد. الان مثل اینکه آقای قلعه نویی و کارکنانش یک کشور هستند و ایران یک کشور دیگر.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه به «اطلاعات آنلاین» گفت که انتخاب آنها از ابتدا اشتباه بوده است. چگونه و چه زمانی به قلعه نو رسیدند؟ قلعه نویی برای لیگ ایران خوب است اما در سطح آسیا شرایط متفاوت است. جردن را دیدی چه فوتبالی بازی کرد؟

وی در خصوص انتقادات به بیرانوند و طارمی گفت: افرادی مثل سردار و طارمی دیگر نمی آیند درباره قلعه نویی صحبت کنند. آنها با مربیان اروپایی به روز کار می کنند. وقتی آزمون با مورینیو کار می کند قلعه نویی گوش می دهد؟ شاید احترام بگذارند اما در داخل زمین کار خودشان را می کنند. طارمی بهترین تیم آسیاست اما در دیدار با قطر سه بار گزارشگر به او اشاره نکرد. فکر کنم برای تعطیلات اومده بیرانوند هم مقصر نیست چون رقیب ندارد. اگر در بازی با هنگ کنگ و فلسطین بیرون می نشست، می لرزید. این دروازه بان به خودی خود ضعیف شده و زیاد تلاش نمی کند و نگران نیست.

درویش درباره شرایط فعلی پرسپولیس گفت: آقای درویش واقعا از ته دل پرسپولیس را دوست ندارد و ماموریتش تخریب تیم است. چطور در زمان یحیی بازیکن نمی خریدند اما الان یکی پس از دیگری می خرند. چرا کریم باقری رفت؟ آقای درویش شما صلاحیت تصمیم گیری برای مربی را دارید اما بازی را بر عهده ندارید. تیمی که مدیر عامل آن مردی باشد که به صورت تصادفی ماشین خرید و فروش می کند، همین وضعیت را خواهد داشت. از این به بعد تا زمانی که آقای درویش باشد، خودمان را پرسپولیسی نمی دانیم. این تیم شرایط خوبی ندارد. وقتی دو بازیکن توسط مربی تعیین می شوند، باید فاتحه تیم را بخوانید. در بازی قبل شنیدم که تیم با آرنج دو بازیکن ضربه خورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا