فناوری

همراه با آیگپ تا دوازدهمین دوره افق میهنات مجلس شورای اسلامی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

افق میهنات شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دوازدهمین جلسه مجلس برای تعیین نمایندگان برگزار می شود و پیام رسان آی جی پی در این افق میهنات به عنوان پیام رسان محلی در کنار نامزدهای افق میهناتی و اقشار مختلف مردم خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی IGP، در راستای اجرای سیاست های کلی افق میهنات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و در راستای تحقق عدالت افق میهناتی و فرصت های برابر تبلیغاتی، آی جی پی به عنوان پیام رسان محلی، زیرساخت های لازم را برای استفاده حوزه های محترم افق میهنیه فراهم می کند. نامزدهای این پلت فرم به منظور فعالیت های تبلیغاتی ارائه کرده است.

کیومرث حاجی رحیمیان مدیر عامل آی جی پی در این خصوص اظهار داشت: پیام رسان آی جی پی وظیفه خود می داند تا با استفاده از حداکثر توانمندی ها و توانمندی های خود بستر مناسبی را برای داوطلبان حوزه های مختلف ایجاد کرده و مناسب ترین امکانات را برای اطلاع رسانی از برنامه های حوزه افق میهنیه در اختیار آنان قرار دهد. نامزدهای محترم put ثبت کانال با علامت ویژه (تیک آبی)، ایجاد صفحه ویژه افق میهنات، امکان پخش زنده و تبلیغات هدفمند و ارسال پیام های تبلیغاتی از مهم ترین خدماتی است که آی جی پی می تواند به نامزدهای مجلس دوازدهم ارائه دهد. مدت، اصطلاح.

وی در ادامه تاکید کرد: پیام رسان های ایرانی می توانند در افزایش مشارکت مردمی، فضای پرشور افق میهنات و کاهش هزینه های تبلیغاتی نامزدها نقش موثری ایفا کنند و آی جی پی به عنوان یکی از پیام رسان های ایرانی وظیفه خود می داند که امکانات خود را برای دوازدهمین دوره فراهم کند. افق میهنات پارلمانی اسلامی قرار دهید

حاجی رحیمیان در پایان اذعان داشت: داوطلبان محترم می توانند با مراجعه به صفحه ویژه افق میهنات در سایت سازمان فناوری اطلاعات به آدرس ito.gov.ir/election مشخصات خود را در پیام رسان IGP ثبت کنند و پس از آن کاربران این پیام رسان می توانند ورود به بخش جزیره از برنامه ها و اخبار و اطلاعات داوطلبان حوزه افق میهنیه مورد نظرشان مطلع خواهد شد.

یک دیدگاه

  1. .
    محمود صادقی اصلاح‌طلب گفت: استقلال در جمهوری اسلامی محقق شده و برخلاف نظام گذشته سفرای خارجی برایمان تعیین تکلیف نمی‌کنند.

    آقای صادقی،
    خوب بود سفرا فقط تعیین تکلیف می‌کردند ولی در جمهوری اسلامی با دست خودشان انجام می‌دهند از انفجارهای 7 تیر و 8 شهریور تا کشتن آیت‌الله‌ها طالقانی و خمینی و سیداحمد و هاشمی رفسنجانی.
    یار این طایفه‌ی خانه‌برانداز مباش، از تو حیف است به این طایفه دمساز مباش.
    می‌شوی شهره به این فرقه هم‌آواز مباش، غافل از لعب حریفان دغاباز مباش.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا