طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 8 اسفند 1402

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز با روند صعودی سوخت دلار دوباره افزایش یافت. در چهارمین روز هفته تمام سکه ها گران شد. قیمت هر گرم طلا هم اکنون از کانال سه میلیونی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است و سکه امامی در آستانه ورود به کانال ۳۴ میلیونی است.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه از روز سه شنبه با افزایش قیمت دلار آغاز شد. امروز همزمان با دلار، قیمت جهانی طلا نیز در حال افزایش است و این معضل افزایش قیمت را در بازار طلا و سکه سرعت می بخشد.

اسکرین شات 27 فوریه 2024 ساعت 11:13:07 ب.ظ

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب، قیمت جهانی طلا با افزایش تقریبا پنج دلاری به قیمت ۲۰۳۷ دلار در حال معامله است.

بیشترین افزایش قیمت سهم سکه امامی بود

سکه امامی امروز سه شنبه هشتم اسفند با افزایش ۳۹۵ هزار تومانی به کانال ۳۴ میلیون نزدیک شده و در زمان نگارش با قیمت ۳۳ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار ۳۱ میلیون و ۸۲۵ ​​هزار تومان با ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت گذاری شده است.

لازم به ذکر است امروز نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۱۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با ۵۰ هزار تومان افزایش معامله می شوند. سکه گرمی با ۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می شود.

حباب سکه روز سه شنبه روند متعادلی را نشان نمی دهد. حباب سکه امامی ۱۷۳ هزار تومان، ربع سکه ۴۲ هزار تومان و سکه گرمی ۲۲ هزار تومان افزایش یافت. سکه بهار ۲۳ هزار تومان و نیم سکه ۱۷ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا