ارزهای دیجیتال

آرتور هیز 8 آلت کوین با قابلیت رشد را معرفی می‌کند

به گزارش افق میهن:






آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران Bitmax و مدیر ارشد سرمایه گذاری Maelstrom، هشت آلتکوین را شناسایی کرده است که انتظار می رود در فصل صعودی رشد کنند.



به گزارش افق میهن، لیست انحصاری آلتکوین های جذاب آرتور هیز در بازار شامل dYdX، GMX، Flare، Pendle، Krav، Elixir، Athena و Axelar است.

آرتور هیز در پستی دلایل اصلی سرمایه گذاری Maelstrom در این آلت کوین های انتخابی را توضیح داد. به گفته هیز، این ارزهای دیجیتالی که ارزش کمتری دارند، نه تنها به دلیل پتانسیل بازار، بلکه به دلیل سناریوهای قدرتمندی که در بازار اجرا می شوند، برجسته هستند.

به عنوان مثال، صرافی dYdX به دلیل پلتفرم غیرمتمرکز آن که امکان داد و ستد قراردادهای دائمی دارایی های دیجیتال را فراهم می کند، مورد ستایش قرار گرفته است. با افزایش بررسی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال، هیز پلتفرم صرافی dYdX را جایگزین مناسبی می‌داند که معاملات بدون سانسور را ممکن می‌سازد.

پروژه های غیرمتمرکز ممکن از دیدگاه آرتور هیز

در حالی که آلت کوین های برجسته دارای سناریوهای صعودی هستند، آرتور هیز همچنین ارزش منحصر به فردی را که این ارزهای دیجیتال به اکوسیستم وب ۳ ارائه می دهند، تشخیص داد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از روایت‌های کلان و خرد که در ماه‌های آینده بررسی خواهد کرد، انتقال حجم معاملات از صرافی‌های متمرکز (CEX) مانند بایننس به صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) است. پروژه های مورد بررسی شامل پلتفرم های غیرمتمرکز dYdX، GMX است. علاوه بر این با خدمات نقدینگی مانند DEX Elixir بی نیاز از واسطه خواهد شد.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا