اخبار اقتصاد ایران

توقف تولید پژو پارس منتفی شد | ثبت نام کنندگان به نوبت خودروی خود را دریافت خواهند کرد

ایران خودرو در اطلاعیه ای از ادامه تولید خودروی پژو پارس با کمک سازمان ملی استاندارد خبر داد.

افق میهن، ایران خودرو از ادامه تولید خودرو پژو پارس با کمک سازمان ملی استاندارد خبر داد و اعلام کرد ثبت نام کنندگان به نوبت خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت.

ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد که تولید خودرو پژو پارس با مساعدت سازمان ملی استاندارد ادامه دارد و ثبت نام کنندگان به نوبت خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت.

در متن این اطلاعیه آمده است: پیرو مصاحبه تلویزیونی مورخ ۱۸ اسفند جناب آقای دکتر اسلام پناه ریاست محترم سازمان استاندارد ضمن تشکر از مساعدت ایشان در خصوص مجوز ادامه تولید پژو پارس. ، وی بر اساس مجوز کتبی سازمان ملی به اطلاع متقاضیان ناخوانده این خودرو می رساند. استاندارد از متقاضیان به ترتیب اولویت واریز وجه فراخوانی شده و در نوبت تحویل خودرو پارس قرار خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش رئیس سازمان استاندارد نهم اسفند ماه گفته بود: تولید خودرو پژو تا مشخص شدن نتایج مرکز تست استاندارد بین المللی ادامه خواهد داشت، ما در شورای عالی استاندارد بر قانون و ضوابط فنی تمرکز داریم و تلاشمان این بوده که خودروسازان را ملزم به اصلاح کنیم. و نقایص فنی را در این زمینه بهبود بخشد.” ایمنی و کیفیت که خودروی پژو پارس یکی از آنهاست.

اسلام پناه بیان کرد: برای رفع دغدغه ثبت نام کنندگان، تولیدکننده باید در چندین شیفت با ترافیک بالا تولید کند و دغدغه مصرف کنندگان را برطرف کند، بنابراین همانطور که به تولیدکننده فرصت داده بودیم با تعهد به تولید خود ادامه دهد، این کار را ادامه دادیم. فرصت تا نتایج مرکز آزمون بین المللی برای آزمون هایی که از آنها خواستیم تحویل داده شود.

تولید خودرو پژو پارس در سال ۱۳۷۹ با نام پرشیا و سپس با نام پارس در گروه صنعتی ایران خودرو آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا