طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 15 اسفند 1402

به گزارش افق میهن:



نیم سکه به کانال ۲۰ میلیون تومان صعود کرد



قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت دلار و اونس طلای جهانی افزایش یافت. این افزایش قیمت باعث شد تمام قطعات سکه به جز سکه گرمی یک کانال بالاتر برود.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت دلار همزمان شد و سکه امامی ۳۶ میلیون، سکه بهار ۳۴ میلیون و نیم سکه و ربع سکه در کانال ۲۰ و. به ترتیب ۱۳ میلیون معامله شد.

روز سه شنبه قیمت دلار در کریدور ششم در حال معامله بود و قیمت جهانی طلا نیز دیشب افزایش چشمگیری داشت و به قیمت ۲۱۲۱ دلار صعود کرد. افزایش عوامل مهم بازار طلا روند صعودی قیمت را در بازار طلا رقم زد.

اسکرین شات 5 مارس 2024 در 12:59:34 ب.ظ

سکه ها به کانال بالاتری صعود کردند

سکه امامی امروز سه شنبه پانزدهم اسفند با رشد ۸۳۴ هزار تومانی یک پله صعود کرد و با قیمت ۳۶ میلیون و ۳۸۵ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار نیز با ۵۳۰ هزار تومان افزایش ۳۴ میلیون و ۲۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

لازم به ذکر است امروز نیم سکه و ربع سکه با ۳۰۰ هزار تومان افزایش به ترتیب ۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی با قیمت ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان با قیمت ممتاز ۱۵۰ هزار تومان معامله می شود.

حباب سکه با حرکت قیمت در روز سه شنبه متعادل بود. حباب سکه امامی ۶۴۵ هزار تومان، سکه بهار ۲۹۱ هزار تومان، نیم سکه ۱۸۸ هزار تومان، ربع سکه ۲۴۴ هزار تومان و سکه گرم ۱۲۲ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا