اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند| از خبری مهم برای نماد‌های پالایشی تا خبری برای نماد‌های پتروشیمی و باز هم نمادی در صف عرضه اولیه

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس از فردا چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز به کار می کند که ممکن است این اخبار برای سهامداران اهمیت داشته باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- عقد قرارداد مهم در «کیسون»: شرکت کاسون از انعقاد قرارداد با اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان برای اجرای فاز اول خطوط لوله نفت بندر شهید بهشتی چابهار به ارزش ۵ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۹۳۰ میلیون ریال خبر داد.
۲- رامپانا سهام را عرضه می کند: شرکت گروه مپنا ۵ درصد از سهام شرکت گروه مدیریت نیروگاه مپنا ایرانیان (واحد تجاری زیرمجموعه شرکت گروه مپنا) را ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سهم و قیمت پایه کل سهام عرضه شده ۲۴۰۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد قیمت پایه هر سهم. ۲۴۰۰۰ ریال می باشد.
۳- دومین جلسه حراج سکه طلا روز چهارشنبه شانزدهم اسفند در سال ۱۴۰۲ اتفاق خواهد افتاد
۴- واگذاری پرسپولیس به وزارت کار قطعی شد. وزیر کار: بعد از تصمیمات اخیر بحث واگذاری پرسپولیس به ما مطرح شده و منابع وزارتخانه از پرسپولیس حمایت خواهد کرد.
۵- انجام مراسم راه اندازی سهام شرکت نور ایستا پلاستیک با نماد معاملاتی خانور / جلسه اول: چهارشنبه ۲۵ اسفند / ساعت ۱۳:۳۰ و جلسه دوم: شنبه ۲۸ اسفند / ساعت: ۱۵:۰۰
۶- افزایش سرمایه ۷۵ درصدی غوگلستان از محل سود انباشته به تایید حسابرس رسید.
۷- وارد کردن پول زیاد در نمادهای پالایشی: حقیقی ها حدود ۴۰۵ میلیارد تومان در بازار سرمایه گذاری کردند و بیشتر این پول یعنی ۳۳۰ میلیارد تومان به پالایشگاه ها رفت.
۸- تجارت خارجی ایران در ۱۰ ماهه امسال ۱۲۶ میلیارد دلار بوده که این میزان نسبت به ۱۰ ماهه سال گذشته ۲.۴ درصد افزایش داشته و تراز آن ۱۷ درصد مثبت است.
۹- تصمیم برای وضع مالیات بر صادرات مواد خام و نیمه خام شرکت های پتروشیمی لغو شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا