اخبار اقتصاد ایران

ایجاد صف‌های طولانی در مرز آستارا | گمرک: افزایش ترافیک در مرز موقتی است

مدیرکل گمرک آستارا با اشاره به تشکیل صف های طولانی در مرز آستارا در روزهای اخیر گفت: افزایش تردد در مرز آستارا موقتی است.

افق میهن علی حسین ذوالقدری در گفتگو با مهر وی بیان کرد: با توجه به بهبود زیرساخت های ترانزیتی و حمل و نقل زمینی بندر آستارا در سال جاری و بهره برداری از سایت موقت پایانه مرزی امروز، وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی در مرز آستارا نسبت به مدت زمان گذشته بهبود زیادی داشته است. گذشته و تردد کامیون های ترانزیتی بهبود یافته است. در مقایسه با یک سال پیش، به طور قابل توجهی تسهیل شده است.

مدیرکل گمرک بندر آستارا به ایجاد صف های طولانی در چند روز گذشته در مرز آستارا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و تلاش صادرکنندگان برای صادرات کالاهای صادراتی به ویژه محصولات کشاورزی و میوه و بار و سایر کالاهای ترانزیتی قبل از شروع تعطیلات به کشورهای همسایه، در چند روز گذشته شاهد افزایش کامیون ها بوده ایم.

وی با اشاره به تلاش برای افزایش ظرفیت کامیون های ترانزیتی ورودی و خروجی از مرز آستارا گفت: در ماه جاری و در روزهای گذشته دو جلسه با مسئولان گمرک جمهوری آذربایجان و با تفاهم نامه های انجام شده داشته ایم. که انجام شد، تمام تلاش بر این است که در روزهای پایانی سال با افزایش ترافیک، زمان انتظار کامیون ها به حالت عادی بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا