ورزشی

حمله با اسپری فلفل به بازیکنان نساجی/ ویدئو

تیم های فوتبال نساجی و ایمان سبز شیراز روز گذشته (دوشنبه) در چارچوب رقابت های لیگ برتر جوانان ایران به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با تساوی بدون گل دنبال شد و گل ایمان سبز در دقیقه ۱۱ نیمه دوم به سود این شیرازی به پایان رسید.

اعتراض بازیکنان و اعضای کادر فنی نساجی به دلیل زمان زیادی که داور برای وقت تلف شده نیمه دوم در نظر گرفته بود. اعتراضی که عوارض زیادی به همراه داشت.

ایزد سیف الله پور، نایب رئیس باشگاه نساجی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این بازی برای پیشرو بودن و قهرمانی در لیگ برتر جوانان ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. پس از به ثمر رسیدن پنالتی ایمان سبز، بازیکنان حریف از پیروزی خوشحال و بازیکنان ما از شکست ناراحت بودند که اعتراض تیم ما به داور را در پی داشت. در این لحظه فردی با لباس فرم وارد می شود و مستقیماً اسپری فلفل را روی صورت بازیکنان نساجی می پاشد.

وی ادامه داد: آیا فدراسیون فوتبال و نیروی انتظامی به این فرد مجوز حضور فوتبالیست های اسپری فلفل داده اند؟ آنها مزاحم نبودند که با آنها اینطور رفتار شود. این مرد به راحتی بازیکنان نساجی را مورد ضرب و شتم قرار داد و اگر برای یکی از بازیکنان اتفاقی بیفتد پاسخگوی رفتار این فرد کیست؟

همچنین باشگاه نساجی در اطلاعیه ای اعلام کرد تا روشن شدن جزئیات موضوع و مجازات مقصران، حضور در لیگ های پایه را تعلیق می کند.

در ادامه فیلمی از درگیری و مسمومیت بازیکنان نساجی که در اختیار ایسنا قرار گرفته است را مشاهده می کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا