ورزشی

حکم جلب روبیالس صادر شد/ عدم امکان بازداشت رئیس سابق!

جنجال های مربوط به تعرض به جنیفر هرموسو، بازیکن تیم ملی بانوان اسپانیا کم بود و حالا اتهامات همدستی در پولشویی فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز به اتهامات رئیس سابق این سازمان اضافه شده است. ، لوئیس روبیالس.

پلیس اسپانیا روز گذشته (چهارشنبه) به دستور دادستانی شهر مادرید، یورش گسترده ای به مقر فدراسیون فوتبال اسپانیا در مادرید و خانه چند تن از اعضای فعلی و سابق این سازمان انجام داد. برای یافتن شواهد و سرنخ هایی درباره فساد مالی فدراسیون به ویژه در مراحل امضای قرارداد با عربستان برای برگزاری سوپرجام اسپانیا در این کشور. خانه روبیالس، رئیس سابق فدراسیون که پس از حمله به ارموسو توسط فیفا تعلیق شده بود، مورد بازرسی قرار گرفت.

اکنون مشکلات روبیالس افزایش یافته است زیرا حکم بازداشت توسط دادستانی مادرید صادر شده است، اگرچه رئیس سابق فدراسیون در حال حاضر در جمهوری دومینیکن زندگی می کند، کشوری که تفاهم نامه ای با اسپانیا برای استرداد مجرمان ندارد. و بنابراین، اگر او بخواهد به کشور بازگردد، اگر اسپانیا آن را نداشته باشد، مقامات این کشور نمی توانند او را دستگیر کنند.

طبق گزارش Mondeportivo، حکم بازداشت صادر شده برای روبیالس به این معنی است که او پس از بازگشت به اسپانیا دستگیر خواهد شد. علاوه بر روبیالس، حکم بازداشت ۶ مظنون دیگر در پرونده فساد مالی در فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز صادر شده است.

روبیالس به عنوان پنجمین رئیس تاریخ فدراسیون فوتبال اسپانیا از ۲۷ می ۲۰۱۸ تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳ ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا