کشاورزی

جزئیات عرضه گوشت گرم در ایام عید

جبرئیل بررادی در خصوص توزیع کالاهای اساسی در ایام نوروز در استان تهران گفت: با توجه به اینکه نیاز مردم در این ایام بیشتر از سایر ایام سال است، برنامه ریزی و هماهنگی مناسبی در حال انجام است. آرامش و امنیت لازم را برای آن ایجاد کنید.» شهروندان. .

وی افزود: در این خصوص نقاط مختلفی برای توزیع میوه شب عید و دیگر کالا‌های اساسی در نظر گرفته‌شده است، میوه و اقلام اساسی به میزان کافی در نظر گرفته‌شده و به‌صورت روزانه در سطح شهرستان‌های استان و شهر تهران توزیع خواهد شد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به استقبال گسترده مردم از روند توزیع میوه و خرما در شب عید گفت: با اقدامات انجام شده از امروز علاوه بر گوشت قرمز و مرغ منجمد. گوشت قرمز داغ نیز در فروشگاه های زنجیره ای به صورت بسته بندی به فروش می رسد.

وی در خصوص قیمت این محصول گفت: گوشت گرم گوساله کیلویی ۲۹۹ هزار تومان و گوشت گرم گوسفندی کیلویی ۳۱۶ هزار تومان به فروش می رسد.

یکی از برادران در پایان خاطرنشان کرد: مردم می توانند تخلفات صنفی را به بازرسان اتاق اصناف و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا