بانک و بیمه

مدیرعامل «بیمه ایران» منصوب شد

به گزارش افق میهن، «سیداحسان خاندوزی» وزیر اقتصاد و دارایی طی حکمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران را منصوب کرد.

در تصمیم وی آمده است: به موجب مصوبه مورخ ۳۰/۱۲/۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی شرکت سهامی بیمه ایران، به موجب این حکم به سمت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت منصوب می شوید.

خاندوزی برنامه های این شرکت را برای استقرار کامل حاکمیت شرکتی، بهینه سازی سبد سرمایه گذاری شرکت برای افزایش بهره وری سرمایه گذاری ها و استفاده بهینه از ذخایر شرکت برای تولید دارایی در اولویت قرار داد.تعداد بندهای گزارش مستقل حسابرس و بازرس قانونی، تاسیس کامل نظام جامع بیمه با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود، تغییر فرآیندهای مدیریتی در شرکت های تابعه و زیرمجموعه با هدف کارآمدی بیشتر این شرکت ها، معرفی سازوکار مناسب وصول مطالبات، استفاده از صندوق های بیمه برای تامین مالی اقتصاد و بازار سرمایه. . بررسی مدل کسب و کار موجود منطبق با تکنولوژی روز دنیا، برنامه ریزی برای افزایش سهم بیمه های عمر در پرتفوی شرکت و پیاده سازی سیستم مدیریت ریسک برای کاهش تاثیر منفی ریسک ها بر شرکت، سازماندهی و تعدیل بهینه کنترل خسارت در به منظور جلوگیری از تخلفات خاص بیمه ای

وی در ادامه این قضاوت افزود: همکاری، همدلی و رفاقت در این ماموریت جمعی، لازمه موفقیت است و امید است با اتکال به خداوند متعال و محوریت عدالت، انقلابی گری، مردم محوری، پاکیزگی و فساد ستیزی و با پایبندی به آن عمل شود. طبق قانون به اهداف دولت می رسیم و مشکلات را حل می کنیم. بچه ها، همه چیز خود را بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا