طلا و ارز

قیمت دلار امروز 16 فروردین 1403

به گزارش افق میهن:






نرخ دلار در آغاز معاملات نقدی روز پنجشنبه با افزایش ۵۰۰ تومانی افتتاح شد. در حالی که معامله گران معتقدند بازار ارز پس از تعطیلات نوروزی دچار رکود شده است، دلار همچنان در روند صعودی قرار دارد.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار در ابتدای معاملات در آخرین روز هفته، نیمی از کانال سوم کریدور ششم را با افزایش ۵۰۰ تومانی از دست داد و در آخرین پله های این کانال نوسان کرد.

اسکرین شات 4 آوریل 2024 در 12:42:46 ب.ظ

معامله گران می گویند بازار ارز در پایان سال گذشته رونق نداشت، اما افزایش انتظارات تورمی در پی اخبار نامطلوب سیاسی، این نرخ را در مسیر صعودی قرار داده است.

اقتصاددانان بر این باورند که دلار تا همین اواخر روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد شهریور او وارد راهروی بالاتر خواهد شد.

لازم به ذکر است بر اساس گزارش روز چهارشنبه ۲۴ بانک مرکزی، علاوه بر بازار آزاد، بانک صرافی دلار نیز بدون مشتری است. فروردین در سال ۱۴۰۳ مجموعاً ۲۸۰.۴ میلیون دلار انتقال ارز در سامانه نیما عرضه شد که ۱۳۰.۷ میلیون دلار معادل ۴۷ درصد آن معامله شد.

پوند شد ۸۰۰۰۰ تومان

قیمت درهم امروز با افزایش ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد. این اوراق در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱۷۴۵۰ تومان معامله می شود. تتر با ۶۵۰ تومان افزایش ۶۴ هزار و ۶۰۰ تومان است.

قیمت پوند انگلیس با ۶۰۰ تومان افزایش به کانال ۸۰ هزار تومان رسید و ۸۰ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می شود. یورو امروز ۶۹ هزار و ۲۸۰ تومان معامله می شود و به همین دلیل ۶۰۰ تومان گران شده است.

لازم به ذکر است قیمت دلار و حواله نسبت به روز گذشته تغییری نکرده و ۴۳ هزار و ۴۶۲ تومان و حواله دلار ۴۰ هزار و ۵۴۲ تومان فروخته می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا