طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 20 فروردین 1403 / دلار به بازار طلا سیگنال کاهشی داد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه پس از کاهش ارزش در آغاز معاملات روز دوشنبه، دوباره افزایش یافت. با افزایش اونس جهانی طلا، بازار طلا همزمان با کاهش قیمت دلار است.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه در ابتدای معاملات امروز با کاهش قیمت دلار همزمان شد. افت قیمت قطعات سکه در تلرانس ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بوده و تا لحظه نگارش این مطلب منجر به تغییری در کانال قطعات سکه نشده است.

تصویر 8 آوریل 2024 در 1:27:28 ب.ظ

در حالی که معامله گران روز گذشته رشد قیمت بازار طلا را وابسته به نوسانات اونس جهانی طلا می دانستند، امروز دلار پیشتاز بازار طلا بود و تاثیر افزایش قیمت اونس طلا خنثی شد.

لازم به ذکر است اونس جهانی طلا که قیمت آن پس از بازگشایی بازارهای داخلی افزایش یافت، در لحظه تنظیم این مطلب با قیمت ۲۳۳۶ دلار معامله می شود.

قیمت سکه امامی نیم میلیون تومان کاهش یافت

سکه امامی امروز دوشنبه ۲۰ فروردین با تخفیف ۵۰۷۰۰۰ تومانی بازگشایی شد. این قطعه در زمان نگارش این گزارش با قیمت ۴۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان معامله می شود. سکه بهار ۳۹ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان با افت ۳۸۰ هزار تومانی معامله شد.

حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد

در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا در حال کاهش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۷۸ هزار تومان ارزان شد و ۱۵ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۳۳ تومان افت معادل سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان است. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۴۷۲ هزار تومان معامله می شود.

حباب سکه امروز دوشنبه در تمامی نقاط نزولی است. حباب سکه امامی ۴۵۴ هزار تومان، سکه بهار ۳۵۷ هزار تومان، نیم سکه ۲۷۸ هزار تومان، ربع سکه ۱۸۹ هزار تومان و سکه گرم ۳۹۵ هزار تومان کاهش یافته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا