اخبار بورس

برنده مزایده سهام تامین سرمایه سپهر اعلام شد

بر اساس اعلام شرکت گروه توسعه مالی مهر آینده سامانه مبتنی بر افشای منتشر شده بلوک ۳۱ درصدی تامین سرمایه سپهر به قیمت ۳۴ هزار میلیارد ریال به کنسرسیومی متشکل از بانک صادرات ایران و شرکت سرمایه گذاری آرمان تولید مبین است. مهر شرکت سرمایه گذاری سپهر و خوارزمی واگذار می شود.

چیزی را گزارش کنید افق میهنشرکت گروه توسعه مالی در اطلاعیه خود اعلام کرد مهر آینده سامانه مبتنی بر افشای منتشر شده بلوک ۳۱ درصدی تامین سرمایه سپهر به قیمت ۳۴ هزار میلیارد ریال به کنسرسیومی متشکل از بانک صادرات ایران و شرکت سرمایه گذاری آرمان تولید مبین است. مهر شرکت سرمایه گذاری سپهر و خوارزمی واگذار می شود.

بر اساس این گزارش حسام سرفرازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه آرمان مبین است مهر سپهر (شرکت ۱۰۰ درصد زیرمجموعه گروه مالی سپهر صادرات) با تایید این خبر اظهار داشت: این خرید به منظور تقویت زنجیره ارزش خدمات مالی و بازار سرمایه بانک صادرات و شرکت های تابعه انجام شده است اما موضوع با رعایت موارد قبلی قانونی همچنان ادامه دارد. این امر در حراج و تایید نهایی مراجع ذیربط از جمله سازمان بورس و اوراق بهادار مشهود خواهد بود.

وی افزود: متقاضیان برای خرید سهام اقدامات لازم را انجام داده و نتیجه به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا