ورزشی

قهرمانی اینتر جلوی چشم هواداران میلان/ اینزاگی ستاره دوم را با فتح دلامادونینا کسب کرد

دوشنبه شب در ورزشگاه سن سیرو، دربی دلامادونینا بین دو تیم میلان و اینتر در حالی برگزار شد که مارها می دانستند در صورت پیروزی مقابل رقیب سنتی خود، قهرمانی آنها روی کاغذ قطعی می شود.

اینتر بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود آچربی روی یک ضربه کرنر به گل رسید. در نیمه دوم ضربه مارکوس تورام سن سیرو را مات و مبهوت کرد تا اینتر عملا در آستانه قهرمانی قرار بگیرد. در دقیقه ۸۰ توموری یکی از گل های خورده را جبران کرد اما در نهایت اینتری بود که با پیروزی خونین دلامادونینا قهرمان زودهنگام سری آ شد.

بازیکنان میلان در دقایق پایانی نتوانستند عصبانیت خود را از قهرمانی نراتزوری در حضور هواداران خود کنترل کنند و در ۲ صحنه با بازیکنان اینتر درگیر شدند که نتیجه آن اخراج کالابریا و هرناندز از میلان و دامفریز از اینتر بود.

اینتر با این نتیجه ۸۶ امتیازی شد و فاصله خود با میلان را به ۱۷ امتیاز رساند تا برای بیستمین بار اسکودتو را از آن خود کند و دومین ستاره را از آن خود کند.

اینزاگی همچنین توانست مارها را به دومین قهرمانی سریع تاریخ خود برساند. اتفاقی که پیش از این با مانچینی و اسپالتی با ناپولی و آلگری با یوونتوس رخ داده بود، هر کدام در پایان هفته سی و دوم موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

در لالیگا آخرین دیدار هفته سی و دوم بین سویا و مایورکا برگزار شد که در نهایت سویا در رامون سانچز پیسخوان با نتیجه ۲ بر ۱ مایورکا را شکست داد و در جدال ۶ امتیازی قعر جدول پیروز شد و فرار کرد. از منطقه سقوط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا