خودرو

معرفی خودرو کی ام سی K7


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: KMC K7 جدیدترین محصول با نشان کرمان موتور است. این خودرو نزدیک ترین رقیب چری تیگو ۷ در ایران است. خودروی KMC K7 اگرچه دیفرانسیل جلو است اما تجهیزات خوبی دارد و در مقایسه با رقبای خود طراحی مدرن و مدرن تری دارد. در ادامه به بررسی این خودرو می پردازیم.

اطلاعات فنی KMC K7:

کراس اوور KMC K7 مانند فیس لیفت جک S5 به موتور ۱.۵ لیتری توربو مجهز شده و ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. علاوه بر این، نیروی این موتور از طریق یک جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. فضای بار KMC K7 در حالت استاندارد ۹۶۰ لیتر است که آن را در جای کراس اوورهای جادار قرار می دهد. به علاوه مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور مونتاژ شده کمتر از ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

امکانات رفاهی و ایمنی KMC K7:

کراس اوور جدید کرمان موتور که در نسخه در تصاویر و در فیلم KMC K7 نام دارد دارای امکاناتی نظیر چهار ایربگ، سنسور نور، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل فرود از تپه، سیستم کنترل صعود از تپه، سقف پانوراما، ترمز دستی برقی ، استارت دکمه ای، قابلیت استارت خودرو با ریموت، تهویه دوبل اتوماتیک با شیر ردیف دوم، کروز کنترل، آمپلی فایر دیجیتال جلو، درب صندوق عقب برقی، سیستم صوتی اینفینیتی، داخل چرم، چراغ های راهنما متناوب، چراغ جلو LED فن آوری. مجهز به صندلی برقی و دانشجویی، حافظه صندلی راننده، صفحه نمایش لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه و … می باشد.

در نمونه های ارائه شده برای ویدیوی پرتاب KMC K7، می بینیم که از امکاناتی مانند خنک کننده و گرمکن صندلی جلو، سنسور باران، رادار نقطه کور، رادار خطی و چند گزینه دیگر خبری نیست. این در حالی است که انتظار می رود محصول لوکس کرمان موتور فراتر از خودروهایی مانند جک S5 عرضه شود و با خودروهایی مانند SWM G01 رقابت کند. بهمن وفاداری و … دارای ویژگی های رقابتی و جدید است. در برخی بازارها اما این احتمال وجود دارد که کرمان موتور در نسخه نهایی K7 امکانات بیشتری را به این کراس اوور چینی اضافه کند.

KMC k7

قیمت کراس اوور KMC K7:

فروش محدود K7 در اواخر سال ۲۰۱۹ برای ارائه خودرو به آژانس ها قبل از عرضه رسمی آغاز شد. پس از آن کرمان موتور پیش فروش KMC K7 را در مراحل بعدی ادامه داد و گفته می شود این کراس اوور لوکس جک و کرمان موتور در تابستان ۱۴۰۰ روانه بازار می شود. کرمان موتور طبق بخشنامه های فروش منتشر شده برای این خودرو قیمت مصوب ۹۵۰ میلیون تومانی را برای KMC K7 در سال ۲۰۱۹ تعیین کرده بود. در طرح اولیه فروش این خودرو به مشتریان ۵۰ میلیون تومان تخفیف داده شد و به این ترتیب K7 با قیمت ۹۰۰ میلیون تومان به دست نمایندگی ها رسید. اما بعدا تخفیف خرید نقدی این کراس اوور جدید لغو شد و کرمان موتور در فروش های بعدی همان مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان را برای K7 در نظر گرفت.

البته هنوز قیمت جدید و رسمی برای K7 1400 اعلام نشده است. و به گفته مدیران کرمان موتور در آینده ای نزدیک فروش رسمی دومین محصول این خودروساز خصوصی با نشان KMC به عموم مردم آغاز خواهد شد.

منبع: اسب بخار


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا