بانک و بیمه

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

علی ابدالی رئیس بانک سینا در نشست با اعضای هیئت مدیره و مدیران منطقه این بانک گفت: مهمترین رکن برای بقای هر بانکی دسترسی به منابع مالی است و در شرایط فعلی این اولویت و هدف اصلی است. بانک سینا به منظور بهبود و تقویت فرآیند دستیابی به منابع است.

ابدالی افزود: بانک با منابع رونق دارد و با میزان منابع شناخته می شود. با تقویت منابع می توان سایر برنامه های بانک را بهتر اجرا و محقق کرد.

وی تاکید کرد: در بانک سینا در شرایط فعلی تغییری در سیاست ها، ساختار و برنامه های بانک ایجاد نمی شود، اما در آینده در اجماع مدیران و با توجه به نیازهای تجاری جامعه تغییر خواهد کرد. در صورت لزوم، تغییرات سیاسی، تغییرات ساختاری و عملیاتی ایجاد خواهد شد.

رئیس بانک سینا تصریح کرد: امروزه ارائه خدمات بهینه به گروه های مشتریان در صنعت بانکداری در گرو تقویت زیرساخت های فناوری اطلاعات و طرح های تجاری جدید بانک ها است و در این زمینه ها نیازمند تلاش جدی تری در توسعه و بهبود بانک هستیم.

وی با اشاره به سیاست ها و محدودیت های انقباضی مرتبط با منابع و مصارف در شبکه بانکی، تاکید کرد: با وجود حضور مدیران مجرب و توانمند در بانک سینا، لازم است با همدلی و تلاش مضاعف همه در جهت تحقق اهداف اعلام شده گام برداشت. کارمندان .

چنگیز مروج قائم مقام مدیرعامل بانک سینا در سخنانی بر لزوم برنامه ریزی و جدیت کارکنان برای جذب منابع مطلوب تاکید و بر تلاش برای بهینه سازی ترکیب منابع تاکید کرد.

خلیلله محرابی معاون بانک سینا نیز گزارشی از وضعیت عملکرد مناطق بر اساس شاخص تراز منابع ارائه کرد و مدیران منطقه نیز دغدغه ها و مشکلات مناطق را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا