خودرو

مدیران خودرو یک مدل از خودروهایش را فراخوان کرد + مشکل جدی است!؟


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: طبق اخبار منتشر شده، مدیران خودرو فراخوانی برای خودروی X55 Pro صادر کردند. این فراخوان به دلیل جدا شدن محور خودروی X55 Pro است. تصادف جداسازی محور X55 Pro شاید بدترین حادثه رانندگی در کشور در هفته های اخیر باشد. برتری که کمی دیر شد اما بالاخره مدیران خودرو به آن پاسخ دادند. این بدان معناست که ما اولین فراخوان رسمی در تاریخ صنعت خودرو را تجربه می کنیم.

فراخوانی X55 Pro چیست؟

برای ایجاد آرامش خاطر مشتریان، شرکت مدیریت خودرو مایل است این فراخوان را برای تمام X55 های فروخته شده صادر کند. بر اساس پارت نامبرهای رسمی اعلام شده از سوی این شرکت، اگرچه تعداد محدودی از این خودروها تحت تاثیر فراخوان قرار می گیرند، اما برای رفع هر چه بیشتر نگرانی های صاحبان این خودروها، ام وی ام از فراخوان ایکس ۵۵ پرو خبر داد. تمام ۳۰۰۰۰ دستگاه تولید شد. این اتفاق برای اولین بار در صنعت خودرو کشور رخ می دهد و چنین اقدامی از سوی دیگر شرکت ها بی سابقه است.

مدت زمان فراخوانی X55 Pro 20 روز است (۱۸ اردیبهشت تا ۶ خرداد ماه) و در روزهای جمعه تمامی نمایندگان شرکت پاسخگوی مشتریان خواهند بود. ساعت کاری این پروژه از ساعت ۸ صبح تا ۸ بعد از ظهر تعیین شده است. لازم به ذکر است این طرح کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای بابت تماس از مشتری دریافت نخواهد شد. ضمنا تمامی نمایندگان فونیکس و ام وی ام موظف به اجرای فراخوان هستند.

ماجرای حادثه چه بود؟

یک دستگاه خودرو MVMX 55 Pro اردیبهشت در سال ۱۴۰۲ هنگام رانندگی در بزرگراه تصادفی رخ داد که در آن محور عقب پاره شد و وسیله نقلیه واژگون شد. به نظر می رسد مالک که قبلا از پشت با خودرو تصادف کرده بود، برای رفع مشکل با نمایندگی رسمی تماس نگرفته و فرآیند تعمیر را غیر اصولی انجام داده است. با این حال، مدیران ارشد مادیریم خودرو از آن زمان تاکنون با دلجویی و دیدار با خانواده آسیب دیده سعی در حل این مشکل داشته اند. به این ترتیب شرکت خودروسازی نیز هزینه های درمانی مصدوم و تعویض خودروی وی با خودروی نو را تامین کرد.

چرا فراخوان X55 Pro دیر اعلام شد؟

اگرچه انتظار می‌رفت که فرآیند اعلان فراخوان سریع‌تر انجام شود، اما فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای انجام چنین فراخوانی در این مقیاس قطعاً کاری زمان‌بر است. خودروی تصادفی نیز تا چند روز در اختیار تیم فنی خدمات مشتریان خواهد بود مدیران خودرو بهتر است علت حادثه روشن شود. به هر حال اکنون فراخوان X55 Pro به طور گسترده اعلام شده و تمامی دارندگان این خودرو را هدف گرفته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا