خودرو

معرفی خودرو فیدلیتی پرستیژ | امکانات خاص این خودرو وارداتی را ببینید


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: Fidelity Prestige اکنون به عنوان محصولی کاملتر و مجلل با ظاهری زیباتر، موتور قدرتمندتر، امکانات بیشتر و البته قیمت گرانتر، قادر به رقابت با رقبایی مانند فینیکس تیگو ۸ خواهد بود. کراس اوور Fidelity Prestige از بهمن این موتوری است که در بالای نسخه Prime به عنوان نوع میانی مدل Fidelity قرار گرفته است. در ادامه به بررسی و معرفی این خودرو می پردازیم.

مشخصات فنی Fidelity Prestige

Fidelity Prestige در نسخه های ۵ و ۷ نفره با موتور ۱.۶ لیتری توربو موجود است. این موتور در ارتباط با فناوری AVL اتریش، ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر (از ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه) تولید می کند و نیروی خود را از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی این کراس اوور منتقل می کند.نیروهای محرک Fidelity Prestige شبیه ساختار موتور در چری تیگو ۸ پرو مدیران خودرو هستند.

با این موتور، Fidelity Prestige می تواند در کمتر از ۹ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و میانگین مصرف سوخت برای نسخه ۷ نفره ۸.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و برای مدل ۵ نفره ۷.۷ لیتر است. سیستم تعلیق Fidelity Prestige از نوع مک فرسون در جلو و از نوع چند لینک در عقب است.

امکانات امنیتی و اجتماعی

ویژگی های ایمنی و راحتی در Fidelity Prestige شامل کمک ترمز، ترمز دستی برقی و نگه داشتن خودکار، کمک استارت در سربالایی، سیستم کنترل فرود در سراشیبی، سیستم کنترل پایداری و کشش، ترمز اضطراری پویا، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، عقب دوربین دید با سنسور پارک جلو و عقب، سیستم ضد نیشگون گرفتن، روشنایی خودکار، شش کیسه هوا، سیستم تشخیص خستگی راننده، رادار نقطه کور، سیستم هشدار برخورد از عقب، سیستم هشدار خروج از خط، کمک تغییر خط (LCA)، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری پیشرفته (AEBS)، هشدار برخورد از جلو (FCW)، صندلی راننده برقی قابل تنظیم در ۶ جهت با گرمایش و سرمایش، صندلی سرنشین برقی چهار جهته با گرمایش و سرمایش، تنظیم کمری صندلی راننده (چهار حالت)، داخل چرم، حافظه صندلی راننده، نور محیط، صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه برای پارک آسان، دوربین برای ضبط رویدادهای رانندگی، هشت بلندگو، چهار پورت USB، سیستم هوشمند انتقال تصویر تلفن همراه به سیستم چندرسانه ای، خوشه دیجیتال، دی نور، فرمان دی بخش قابل تنظیم چهار جهته، حالت های رانندگی اقتصادی، اسپرت و معمولی، سیستم هوشمند باز کردن صندوق عقب (با حرکت پا)، درب عقب برقی با تشخیص موانع، سقف پانوراما، تاشو خودکار آینه های بیرونی با گرمکن. و خوش آمدید، تغییر زاویه روشن شدن خودکار آینه های جانبی در هنگام دنده عقب، حافظه آینه های بغل، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه با دریچه هوا برای سرنشینان عقب، سیستم کنترل هوای مستقل برای ردیف عقب صندلی ها، دریچه هوا در جعبه مرکزی برای سرد و گرم نگه داشتن هوا، فیلتر کردن هوای داخل کابین، تصفیه هوا با یون های منفی و غیره.

رقبای بازار

Fidelity Prestige دقیقاً در مقابل Phoenix Tigo 8 Pro و کمی بالاتر از KMC K7 قرار دارد و علاوه بر این دو، با برخی از کراس اوورهای کره ای کارکرده رقابت خواهد کرد. به نظر می رسد این امر به دلیل سبک طراحی جذاب و خشن این خودرو و همچنین ویژگی های آن و همچنین خوش نامی این گروه باشد. بهمن می توان موقعیت بازار خوب و موفقی را برای Fidelity Prestige در بین مشتریان تصور کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا