اخبار اقتصاد ایران

اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

زاهدی گفت: اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و مشاغل جزء وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نهادهای مرتبط شده است.

افق میهن، در راستای اجرای دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و مشاغل، جلسه کنترل پروژه و پیگیری موضوع برگزار شد. با حضور محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود و سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. شهرداران استانی و تابعه شهر در محل آن فرمانداری برگزار شدند.

در این جلسه سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن اشاره به اهمیت این طرح در ارتقای کیفیت و سرعت ارتباطات استان گفت: طرح فیبر نوری منازل و مشاغل اجرا می شود. طبق طرح جامع شبکه ملی اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این پروژه موظف به ایجاد ۲۰ میلیون روکش فیبر نوری در سراسر کشور است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین تاکید کرد: اجرای این طرح می تواند زیرساخت های ارتباطی کشور را برای دهه های آینده فراهم کند و به دلیل اهمیت بالای آن در قانون بودجه و برنامه هفتم توسعه تصریح شده است. ، بنابراین اجرای پروژه فیبر نوری برای منازل و مشاغل یکی از وظایف می باشد. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نهادهای مرتبط.

در ادامه جلسه محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود بر همکاری در اجرای پروژه تاکید و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

در پایان این دیدار از شهردار کومله به دلیل همکاری و همراهی در پیشبرد پروژه فیبر نوری منازل و مشاغل با اهدای لوح تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا