ترندهای روز

فصل دوم هفت سر اژدها کی پخش می شود؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

هفت سر عقده نام سریال جنجالی شبکه سه سیما است که قسمت های پایانی آن هم اکنون در حال پخش است. همزمان با نزدیک شدن به پایان این سریال، گمانه زنی هایی درباره احتمال تولید فصل دوم آن نیز به گوش می رسد.

رئیس سازمان صدا و سیما چندی پیش اعلام کرد که فصل های بعدی سریال های موفق تولید شده در این سازمان در دستور کار قرار گرفته است. بر این اساس می توان گفت ساخت دنباله سریال های تلویزیونی به عنوان سیاست رسمی صدا و سیما اعلام شده است.

آیا فصل دوم سریال اژدهای هفت سر ساخته می شود؟

در مورد اینکه آیا سری اژدهای هفت سر تحت این سیاست تعریف می شود یا خیر، دو فرضیه می توان مطرح کرد. فرضیه اول این است که این سریال کیفیت فنی و محتوایی مورد انتظار را ندارد و در نتیجه برای کارگردان فیلم گردنبندهای طلا و سازمان صداوسیما تجربه ناموفقی است و در نتیجه نمی توان منتظر تولید هفت سر احدا ۲.

اما حکایت دیگری هم وجود دارد که بر اساس آن هفت سره احدا توانسته رضایت جامعه هدف خود را جلب کند و طبق نظرسنجی رادیویی یکی از پربیننده ترین برنامه های این سازمان است. اگر این دیدگاه مورد توجه مدیران صدا و سیما قرار گیرد، بعید نیست که خواستار ساخت فصل دوم هفت سر اژدها شوند.

زمان پخش فصل دوم سریال اژدهای هفت سر

با این حال تا لحظه تهیه و انتشار این خبر، گروه سازنده هفت اژدها اظهار نظری در مورد احتمال ساخت فصل دوم این سریال نداشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا