ترندهای روز

قیمت این خودرو ۴۰ درصد ریخت/ کرمی: وضعیت بازار خودرو افتضاح است

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

اسد کرمی در تشریح شرایط سخت حاکم بر صنف خود گفت: در حال حاضر نه از واردات خبری است و نه خودرویی که می گفت. چند خودروی محدود با قیمت های بالا در بازار معرفی شد مانند کرولا ۱۲۰۰ که هیچ ویژگی نداشت و قیمت آن بالای چهار میلیارد بود و هیچکس نمی خواست متقاضی داشته باشد.

تسنیم در گزارشی نوشت: رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه های خودرو با تاکید بر اینکه «امسال تقاضا برای خودرو بسیار راکد بوده است»، توضیح می دهد: اگر به نمایشگاه های خودرو سر بزنید بعید می دانم نمایشگاهی پیدا کنید. جایی که بین شب عید و الان دو معامله وجود دارد. نیز انجام داده است

وی گفت: بازار خودرو واقعاً از شب عید در رکود مطلق به سر می برد و خبری از رونق بازار و حتی وضعیت عادی برای آن نیست.

رئیس انجمن صنفی نمایشگاه های خودرو همچنین با اشاره به اتفاقی که چندی پیش در ارتباط با مجموعه های «۵۵MVM X» رخ داد، افزود: جدا شدن محور عقب این خودرو بازار چین را خراب کرده است و قیمت خود ماشین X55 30-40٪ کاهش یافته است. و بقیه خودروهای مونتاژی را نیز تحت تاثیر قرار داده است که البته تاثیر آن بر روی آنها کمتر و چیزی حدود ۵ تا ۱۰ درصد است و به این ترتیب اگر بازار حول محور خودروهای چینی بچرخد که آن هم وارد حالت رکود شده است و اکنون خبری از خرید و فروش خودروهای مونتاژی نیست. نیست.

کرمی در خصوص سال کاری غرفه داران و اتحادیه های صنفی گفت: نه خودرو وارد می شود، نه محصولی به مردم تحویل داده می شود. از طرفی هم خودروهای چینی و هم تولیدات داخلی گرفتار نوعی مافیا شده اند که برای مردم مشکل ایجاد کرده و آنها را سر کار می آورند. آنها از آنها پول می گیرند، آنها را مسدود می کنند، ماشین را تحویل نمی دهند، زمان زیادی می کشند و ماشین را جابجا می کنند و واقعاً این همه کاری است که باید انجام دهند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌های خودرو درباره وضعیت بد اصناف توضیح می‌دهد: در این دو ماه حتی حقوق کارگران خود را هم نداده‌اند و باید فکری به حال آنها کرد. از طرفی اموال با ارزش افزوده و خودروهای لوکس مشکلاتی را برای ما به وجود آورده که همه از این صنف فرار می کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا