ترندهای روز

ساعت پخش سریال پوآرو از شبکه تماشا + خلاصه داستان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

سریال بریتانیایی پوآرو در ژانر درام جنایی ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی محبوب به مدت ۲۵ سال از سال ۱۹۸۹ تا ۱۳ نوامبر ۲۰۱۳ از شبکه ITV1 پخش شد.

اگر از طرفداران سریال های معمایی جنایی هستید، می توانید سریال پوآرو را از دوشنبه (۱۰) تماشا کنید اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه زمان پخش سریال پوآرو، زمان تکرار و خلاصه داستان این سریال را با شما به اشتراک می گذاریم.

زمان پخش سریال پوآرو از شبکه تماشا

طبق جدول برنامه های شبکه تماشا، زمان پخش سریال پوآرو از دوشنبه (۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) هر شب ساعت ۱۹:۰۰. اگر در این ساعت موفق به تماشای این سریال نشدید، می توانید در ساعت های ۱:۰۰، ۰۷:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد که سریال پوآرو دوباره از شبکه تماشا پخش می شود، آن را دنبال کنید.

در سریال پوآرو، دیوید سوشی نقش کارآگاه معروف هرکول پوآرو، شخصیت اصلی شاهکار آگاتا کریستی را بازی می کند. هر قسمت از مجموعه تلویزیونی پوآرو اقتباسی از یکی از رمان ها یا داستان های کوتاه آگاتا کریستی بود که در آن هرکول پوآرو راز یک جنایت، معمولاً یک قتل، را با موفقیت حل می کند.

مجموعه تلویزیونی پوآرو آگاتا کریستی که مشتمل بر ۱۳ فصل و ۷۰ قسمت است از شبکه ویژن تی وی در کانادا و از شبکه های PBS و EAND در ایالات متحده پخش شده است. تهیه کننده فصل های اول این سریال LT بود و بعدها استودیو آی تی وی تولید آن را بر عهده گرفت.

سریال پوآرو

بازیگران سریال پوآرو

دیوید سوشی در نقش هرکول پوآرو

فیلیپ جکسون در نقش کاپیتان آرتور هستینگز، دوست پوآرو

هیو فریزر در نقش گروهبان جیپ که به پوآرو از پلیس انگلیس برای حل پرونده ها کمک می کند.

پائولین مورن در نقش خانم لمون، دستیار باهوش پوآرو

فیونا شاو در نقش هریت وست‌مکنپ، همکار گاه به گاه پوآرو.

زوئی وانامیکر در نقش آریادنه الیور، نویسنده جنایی

دیوید یلند در نقش جورج، پیشخدمت مورد اعتماد پوآرو

فرانسیس برخام در نقش سرهنگ هستینگز

جان هوردن در نقش سر چارلز هوارد

آنیتا گری در نقش خانم لینگ

جان میلز در نقش لرد استیونسون

تیموتی وست در نقش سر هنری لیتون

باربارا لین در نقش خانم دویل

جرمی بریت در نقش دکتر بارتون

اولیویا کولمن در نقش پاتریشیا کونتی

جیمز کالیس در نقش گای فوربس

ریچارد گریفیث در نقش آقای پارکر

ایملدا استونتون در نقش خانم بلایت

جان کورت در نقش سر هکتور بلایت

جان گیلگود در نقش آقای پارکر

جون سیمونز در نقش خانم لترپندل

کریستوفر لی در نقش کانن رینولدز

جالب است بدانید که سوشی برای ایفای نقش پوآرو تمام رمان های پوآرو و داستان های کوتاه آگاتا کریستی را خوانده و هر توصیفی از شخصیت پوآرو در این کتاب ها یادداشت می کند. او به The Strand گفت: «کاری که انجام دادم این بود که یک دفتر یادداشت در یک طرف و یک ستون طولانی از کتاب در طرف دیگر گذاشتم و سپس روزها و هفته‌ها کتاب‌های آگاتا کریستی را شخم زدم و هر چیزی را که پیدا کردم.» در مورد شخصیت او نوشته شده بود، یادداشت کردم تا در نهایت به توصیف دقیقی از شخصیت او رسیدم. نه تنها وظیفه من این بود که بفهمم او چه جور آدمی است، بلکه باید به تدریج تبدیل به او می شدم. قبل از شروع فیلمبرداری باید خودم پوآرو شده باشم.»

سریال پوآرو

خلاصه ای از سریال پوآرو

پس از پرداختن به سریال پوآرو در حال پخش از شبکه تماشا، به سراغ داستان این سریال می رویم که داستان آن درباره هرکول پوآرو، کارآگاه بسیار باهوش بلژیکی است که با توانایی های منحصر به فرد خود در تحلیل و توجه به حل پیچیده ترین معماهای جنایی می پردازد. جزئیات.

در خلاصه داستان سریال پوآرو آمده است: پرونده‌های کارآگاه پوآرو معمولاً درباره قتل یک فرد ثروتمند یا با نفوذ است. او به دقت صحنه جنایت را بررسی می‌کند، شواهدی را جمع‌آوری می‌کند و از مظنونان سؤال می‌کند و در نهایت با استفاده از سلول‌های خاکستری معروف خود، او را شناسایی می‌کند. قاتل و نقشه خود را فاش می کند.”

در آخرین قسمت سریال که «پرده: آخرین مورد پوآرو» نام داشت و بر اساس رمان پرده (آخرین رمان آگاتا کریستی) ساخته شد، تمام آثار ادبی کریستی که شخصیت های اصلی داستان ها در آن بودند. حاضر استفاده شد.

سریال پوآرو

سوالات متداول

کدام بازیگران در سریال پوآرو بازی می کنند؟

دیوید سوشی، هیو فریزر، فیلیپ جکسون، پائولین موران، کیکا مارکهام، اورلا بردی، استیو دیلینی و فرانسیس برخام در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال پوآرو چند قسمته؟

این سریال در ۷۰ قسمت (۱۳ فصل) ۵۰ دقیقه ای ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا