ترندهای روز

رابطه غیرمتعارف؛ انگیزه قتل در نانوایی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

سردار علی ولی پور گدرزی گفت: دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه جاری کشف جسد جوانی از کشورهای همسایه توسط عابران به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بر اثر اصابت چاقو به شهادت رسید. به گردن بررسی های اولیه حاکی از آن بود که مقتول کارگر یک نانوایی مجلل در نزدیکی محل جنایت بوده است.

وی افزود: کارآگاهان ابتدا وارد نان فانتزی شدند و متوجه ناپدید شدن تصاویر دوربین های مداربسته فروشگاه شدند که این موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت. همچنین تحقیقات اولیه حاکی از اختلاف صاحب نانوایی و برادرش با مقتول بود.

این مقام انتظامی گفت: صاحب نانوایی که منکر هرگونه درگیری بود، پس از مواجهه با شواهد موجود در پرونده از جنایت هولناک رمزگشایی کرد و گفت: کارگر مغازه به قصد ارتباط خارج از چارچوب برای یکی از بستگان نزدیک ما مزاحمت ایجاد کرده بود. همین به تنهایی کافی بود می خواستم انتقام بگیرم و با چاقو بکشمش.

وی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأمور شدند تا با بررسی دوربین های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی به تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

سردار گودرزی ادامه داد: با صدور دستور قانونی از سوی مقام قضایی، جسد مقتول برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و متهمان برای روشن شدن موضوع در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند. جنبه های پنهان پرونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا