ترندهای روز

هوآوی آیتو M۷ مکس معرفی شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

شرکت سرشناس هواوی که مدتی است در عرصه خودرو فعالیت می کند، از جدیدترین شاسی بلند خود با نام Ayto M7 Max رونمایی کرد.

AITO یک برند خودروهای الکتریکی و هیبریدی است که به طور مشترک توسط هوآوی و Seres، یک برند چینی خودروهای با فناوری پیشرفته تاسیس شده است. AITO M7، یک SUV بزرگ انرژی جدید و دومین مدل این برند پس از AITO M5، از همان فناوری برد گسترده استفاده شده توسط Li Auto در مدل های خود استفاده می کند. به تازگی نسخه جدید این SUV جذاب با نام Ayto M7 Max توسط هواوی معرفی شده است که در این قسمت از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی آن می پردازیم.

هواوی AiTu M7 Max معرفی شد

AITO M7 MAX اخیرا توسط ریچارد یو، مدیرعامل این غول فناوری و مدیر عامل واحد تجاری راه حل های خودرو هوشمند AITO معرفی شد. این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۵۰۲۰ میلی متر، ۱۹۴۵ میلی متر و ۱۷۷۵ میلی متر است و فاصله بین دو محور نیز ۲۸۲۰ میلی متر است. از نظر طراحی بیرونی، جلوی خودرو از طراحی بسته با جلوپنجره کوچکتر نسبت به قبل استفاده می کند و لوگوی Ayto کمی بالاتر است. علاوه بر این، دو نوع جدید رینگ ۲۰ و ۲۱ اینچی نسبت به نسخه قبلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

هواوی AiTu M7 Max معرفی شد

نسخه AITO M7 Max از درایو الکتریکی با سیستم افزایش قدرت ناوبری استفاده می کند و تغییر خاصی در آن ایجاد نشده است. این مجموعه شامل یک موتور احتراق داخلی ۱.۵ لیتری توربو و موتورهای الکتریکی هواوی است که طراحی دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک را به ارمغان می آورد. حداکثر قدرت موتور الکتریکی در نسخه دیفرانسیل عقب به ۲۶۸ اسب بخار می رسد. در حالی که مدل چهار چرخ متحرک از موتور الکتریکی دیگری در محور جلو با قدرت ۱۷۴ اسب بخار بهره می برد. هوآوی می گوید در آینده نزدیک جزئیات بیشتری در مورد پیشرانه این خودرو منتشر خواهد کرد.

هواوی AiTu M7 Max معرفی شد

نسخه چهارچرخ متحرک قبلی این خودرو از موتور الکتریکی جلو با حداکثر توان ۱۳۰ کیلووات بهره می برد که در ترکیب با موتور محور عقب، قدرت را به ۳۳۰ کیلووات می رساند و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۴.۸ می رساند. ثانیه

در داخل کابین، طراحی مینیمالیستی قبلی با حداقل دکمه های فیزیکی دیده می شود. کابین هوشمند AITO M7 از سیستم عامل هارمونی استفاده می کند و هواوی ادعا می کند که کاربران می توانند از برنامه های موبایل مستقیماً از صفحه نمایش مرکزی خودرو استفاده کنند. همچنین دستیار هوشمند هوآوی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز در این خودرو به کار رفته است.

هواوی AiTu M7 Max معرفی شد

چینی ها همچنین رنگ نارنجی را به گزینه های موجود در اختیار خریداران اضافه کرده اند و همچنین فرمان دو پره، خوشه دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی شناور ۱۵.۶ اینچی، نمایشگر هد آپ، سیستم صوتی حرفه ای و صدا را نیز اضافه کرده اند. فناوری دیفیوزر موجود در Ayto M9. از دیگر ویژگی های Aito M7 Max می باشد. همچنین این خودرو مجهز به دستیار رانندگی سطح ۲.۵ پلاس است و رادار لیدار قبلی این خودرو که قادر به تشخیص ۱۲۶ خط بود، اکنون قابلیت شناسایی ۱۹۲ خط را دارد.

هواوی AiTu M7 Max معرفی شد

همچنین رنگ بدنه جدید آبی بین ستاره ای نیز به گزینه های خریداران اضافه شده است و می توان یکی از پنج رنگ نقره ای، خاکستری، آبی لاجوردی، مشکی و آبی بین ستاره ای را افق میهن کرد. تا چند روز دیگر پیش فروش این خودرو در چهار مدل مختلف آغاز می شود و قیمت مدل پنج نفره آن از ۴۱ هزار تومان شروع شد و به ۴۴ هزار تومان دریافت خواهد کرد. همچنین قیمت مدل شش نفره نیز بین ۴۴ تا ۴۷ هزار تومان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا