ورزشی

دعوت از ۷ بازیکن استقلال و پرسپولیس به تیم ملی

اطلاعات دریافتی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حاکی از آن است که به جز حردانی، جلالی و حسینی که در اردوی قبلی تیم ملی نیز حضور داشتند، آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال نیز در بین بازیکنان آبی پوش دیده می شود.

البته این بازیکن در هفته های اخیر با مصدومیت به کار خود ادامه داده و در صورت ریکاوری از مصدومیت طی چند هفته آینده، در صورت نداشتن مشکل سلامتی برای همراهی استقلالی ها، قطعا به اردوی بعدی دعوت خواهد شد. از تیم ملی

این در شرایطی است که پیش از این برخی گمانه زنی های رسانه ای حاکی از دعوت بازیکنان دیگری از استقلال مانند چشمی، نیک نفس، رضاوند و مهرداد محمدی به اردوی تیم ملی بود. ابتدا به آنها اشاره شد، هیچ بازیکن دیگری از بین شاگردان نکونام به اردوی بعدی دعوت نخواهد شد.

شایان ذکر است پس از جام ملت ها نام روزبه چشمی از تیم ملی حذف شد و علیرغم اینکه زمزمه هایی مبنی بر بازگشت این بازیکن در اردوی بعدی به گوش می رسید اما طبق شنیده ها این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد. .

همچنین در بین بازیکنان پرسپولیس همان سه بازیکنی که در آخرین اردوی تیم ملی و همچنین جام ملت های آسیا حضور داشتند یعنی بیرانوند، کنعانی زادگان و ترابی از این باشگاه نیز در اردوی بعدی حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا