اخبار بورس

افرادی که سود سهام عدالت دریافت نکرده اند بخوانند

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ سود سهام عدالت برای سال مالی منتهی به ۸ اسفند به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز شد.

سود سهام با توجه به تنوع پرتفوی افراد متغیر بود و سهامدارانی که ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان در پرتفوی خود دارند به ترتیب ۶۲۶، ۶۸۱ و ۷۳۶ هزار تومان و سهامدارانی که یک میلیون تومان سود دارند، ۱ سهم دریافت کردند. میلیون ۳۸۵ تومان به حساب وی واریز شد.

به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، این مبالغ پس از تکمیل سپرده شرکت های سرمایه گذاری تا پایان سال به حساب سهامداران تعلق می گیرد و مابقی سود سهام به حساب سهامداران واریز می شود.

چند نفر از سهامداران سود سهام دریافت کردند؟

محمد باغستانی با بیان اینکه فرآیند فاز اول واریز سود سهام به پایان رسیده است، گفت: در این مرحله سود به حساب ۴۳ میلیون و ۷۲۴ هزار و ۴۵۱ نفر از سهامداران واریز شده است.

چرا سود سهام برای برخی پرداخت نشد؟

وی بیان کرد: نامعتبر بودن شماره شبای، مسدود شدن حساب بانکی، رکود، مشترک (دو امضایی)، ارزی و بلندمدت بودن از دلایل اصلی واریز نشدن سود به حساب این دسته از سهامداران است.

اگر مردم مزایای خود را دریافت نکرده اند چه باید بکنند؟

افرادی که برنده خود را دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجم) در سایت Sejam.ir اطلاعات خود را به روز کنند تا سپرده گذاری مرکزی در مرحله بعد برنده این افراد را به حساب آنها واریز کند.

و روش دوم این است که وارد سامانه سهام شوید و شماره شبای جدید خود را در قسمت پردازش اطلاعات وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا