ترندهای روز

افشای جرایم هولناک زنی معروف به کماندو

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

ماموران کلانتری شفای مشهد که با استفاده از تجربیات و دستورات ویژه سردار سرتیپ دوم احمد گردن (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) به رصد و شناسایی مجرمان حرفه ای پرداخته اند، با استفاده از منابع و مخبران، رصد اطلاعاتی را آغاز کرده اند. اهالی محل اطلاع پیدا کردند که زنی جانباز معروف به “تکاور” قصد دارد اموال مسروقه را از خانه برادرش در خیابان ۶۵ توس به مکان دیگری منتقل کند. با انتشار این خبر مهم بلافاصله جمعی از ماموران مجرب بازپرسی با راهنمایی و نظارت مستقیم سرگرد احسان سخنبر (رئیس کلانتری شفا) به آدرس مذکور مراجعه و زوجی را با اجناس مسروقه به دام انداختند. ازدواج موقت حدود ۲ ماه انجام شده بود

در عین حال بررسی های دقیق ماموران پلیس حاکی از آن بود که مرد جوان برادر قاچاقچی معروف به “کماندو” است که تحت تعقیب نیروهای پلیس است. از این رو مأموران پلیس در پوشش کارگری وارد عمل شده و با «ف اس» (کماندو) در خیابان کشاورز قرار ملاقات گذاشتند. سپس کلیه اموال مسروقه اعم از یخچال، تلویزیون، دوچرخه، موتور سیکلت، جاروبرقی، بخاری گازی و برقی، ۴۰ عدد لامپ هالوژن، چادر مسافرتی، دستگاه جوش، صنعت خودرو، فوم، مدارک شناسایی، کارت های بانکی و … را در کامیون بارگیری کردند. . و به خیابان کشاورز رفت.

طولی نکشید که این قاچاقچی ۳۰ ساله سوار ماشین شد پراید او با پلاک مخدوش وارد شد و در کمین پلیس افتاد. این قاچاقچی معروف به “کماندو” هنوز از خودرو پیاده نشده بود که ماموران مخفی پلیس در حالی که مشخص شد این زن جوان باردار است او را محاصره کردند و حلقه های قانون را روی دستانش انداختند. در بازرسی از داخل خودرو پراید لپ تاپ، فرش و گاز رومیزی نیز کشف و ضبط شد.

با انتقال ۳ متهم این پرونده به مقر پلیس، تحقیقات و بازجویی های تخصصی از آنها در اداره کارآگاهی کلانتری آغاز شد و مشخص شد که “کماندو” به اتهام حمل یک مورد به ۲۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است. کیلوگرم مواد مخدر صنعتی ۳ سال پیش و شوهرش نیز محکوم شد. او با همین اتهام ۱۵ سال حبس را می گذراند اما با سوء استفاده از مرخصی بارداری، بار دیگر راه جنایت را در پیش گرفته است.

همچنین بررسی ها نشان داد که ۳ برادر وی نیز به اتهام مواد مخدر در زندان به سر می برند. با به دست آمدن این اطلاعات و صدور دستورات قضایی توسط قاضی رشادتی (قاضی شعبه ۶۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد)، بازجویی های این متهم حرفه ای برای شناسایی سارقان و مالباختگان ادامه یافت، در حالی که ناگهان درد زایمان به سراغ «تکاور» آمد. و بلافاصله پلیس با اورژانس تماس گرفت و او را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل کرد، اما پس از به دنیا آمدن یک پسر و انتقال به بخش پزشکی، نقشه وحشتناکی برای فرار از بیمارستان کشید. او که موفق شده بود به یک دستگاه تلفن همراه دسترسی پیدا کند، با چند نفر از دوستانش تماس گرفت و از آنها خواست مقداری شیرینی مسموم کنند و وقتی با یک جعبه شیرینی برای ملاقات عمومی به بیمارستان می روند، شیرینی های آلوده را به پلیس می دهند. افسر باید به چنین افسر پلیسی توجه کند که بیهوش شود و با ترک نوزاد یک روزه اش از بیمارستان فرار کند اما این توطئه را زیر پتو برای یکی از دوستانش در آن طرف خط پیامک می کرد. ، که یکی از ماموران مخفی کلانتری است. شفا از موضوع مطلع شد و بلافاصله رئیس کلانتری را در جریان گذاشت. این گونه بود که نیروهای نگهبان متهم شروع به درگیری کردند و با انتقال او به اتاق شخصی، لایه های امنیتی را نیز افزایش دادند و به این ترتیب نقشه هولناک فرار از بیمارستان ناکام ماند.

بررسی های تخصصی پلیس درباره پرونده اجناس مسروقه نیز حاکی از آن بود که سارقان در مناطق احمدآباد، هاشمیه و صدف وارد منازل شده اند اما برخی از کالاهای مکشوفه نیز حاکی از آن است که برخی از باغ های ویلا در اطراف مشهد نیز توسط سارقان سرقت شده است. تکاور» اموال مسروقه را از آنها خریداری کرده است به همین دلیل تحقیقات تکمیلی برای ریشه یابی جرایم احتمالی «تکاور» با راهنمایی مقام قضایی و توسط ستوان غلامی (افسر پرونده) در بازپرسی پلیس آگاهی ادامه دارد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا