ترندهای روز

دستور جالب قاضی برای انتقال جسد به زادگاهش

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

: بازپرس جنایی دستور جالبی برای انتقال جسد مرد جوانی که بر اثر سانحه رانندگی جان باخت و به صورت مجهول الهویه تشییع شد صادر کرد.

اوایل زمستان سال گذشته جسد مردی در یکی از اتوبان های شمال تهران کشف شد و گزارش مرگ مرد جوان به بازپرس قتل پایتخت اعلام شد و تیم تحقیق وارد عمل شدند. دستور بازپرس جنایی با بررسی میدانی کارشناس تصادفات، بررسی دوربین های مداربسته بزرگراه و شواهد موجود در محل مشخص شد مرد جوان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده است.

علت این حادثه بی احتیاطی مرد جوان برای عبور از بزرگراه و تاریکی شب اعلام شد و پرونده برای رسیدگی به این حادثه و شناسایی راننده مقصر به دادسرای راهنمایی و رانندگی ارسال شد و کارآگاهان جنایی ادامه دادند. تحقیقات آنها برای شناسایی هویت مرد جوان و خانواده اش بود، اما در بررسی پرونده های مفقود شده گزارش مشابهی با شرح جسد ناشناس یافت نشد. همچنین انگشت نگاری از وی نتیجه ای نداشت و در نهایت پس از انجام آزمایشات دینا و عکس برداری از جسد و ثبت مشخصات متوفی، با مجوز شهرداری، جسد به صورت مجهول دفن شد.

در حالی که تحقیقات برای کشف هویت مرد جوان ادامه داشت، مدتی بعد مرد میانسال به کلانتری مراجعه کرد و گفت: پسرم برای کار به تهران آمده بود و پس از مدتی قصد خروج از کشور را داشت. ما در یکی از شهرهای غربی کشور زندگی می کنیم. پسرم از اول زمستان سال گذشته به طرز مشکوکی مفقود شده است. وقتی از دوستان و آشنایان پرسیدیم، کسی از او خبر نداشت. از آنجایی که او آخرین بار در تهران دیده شده، گمان می کنم برای پسرم اتفاقی افتاده است. بودن

با احتمال وقوع اتفاقی برای پسر جوان، کارآگاهان به سراغ پرونده گمشدگان رفتند. در میان پرونده ها به پرونده پسر جوانی برخوردند که در یکی از بزرگراه های شمال تهران تصادف کرده و جان باخته است. از آنجایی که مشخصات متوفی شباهت زیادی به پسر گمشده داشت، پدرش با دیدن عکس جسد و وسایل پسرش را شناسایی کرد. پس از انجام آزمایشات، هویت مرد ناشناس مشخص شد.

پدرش پس از تایید هویت، خواستار نبش قبر و انتقال جسد به زادگاهش شد و زمانی که مقابل قاضی جنایی قرار گرفت، گفت: پسرم برای کار به اینجا آمده و خانواده و بستگانش در شهری در غرب کشور از شما می خواهم دستور نبش قبر برای انتقال جسد به زادگاهش صادر کنید اما بازپرس پرونده با توجه به اینکه این پرونده شرایط نبش قبر را نداشت و امکان پذیر نبود در اقدامی جالب دستور داد. جسد را همراه با خاک به صورت قبر به زادگاه ببرند. انتقال متوفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا