ترندهای روز

کراش آقاپسرهای ایرانی، انگار قصد پیر شدن ندارد!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

افسانا پاکرو یکی از چهره های معروف و جنجالی فضای مجازی است. آیا به خاطر بازی او در آثار مختلف است؟ آیا بحث برانگیز و بحث برانگیز است؟ نه پس داستان چیست؟

له مردای ایرانی که انگار قصد پیر شدن نداره!

از پاکرو نه به خاطر فیلم ها و سریال ها مدام صحبت می شود و نه خبری از حاشیه های زرد پیرامون زندگی اوست. چیزی که این افسانه را متمایز می کند ظاهر جوان و زیبایی است که ظاهراً نمی خواهد تغییر کند. چهره پاکرو متولد ۱۳۶۲ سال هاست که بدون تغییر باقی مانده است. البته ۴۰ سالگی اصلا سن زیادی نیست و جوانی محسوب می شود

واقعیت این است که چهره افسانا پاکرو از اولین حضورش در سینما که متعلق به دوران نوجوانی او در فیلم «رویای خیس» است، تغییر محسوسی نداشته است. نگاهی داریم به استایل او به بهانه ترند شدن این موضوع درباره او. باور کنید سبک پوشش و آرایشی که او دارد نیز در خوش تیپ ماندن صورت و صورتش نقش دارد.

استفاده از کاپشن های خوش دوخت

له مردای ایرانی که انگار قصد پیر شدن نداره!

اول از همه باید بگوییم که یکی از دلایل اصلی اینکه برخی افراد برای همیشه جوان به نظر می رسند، نسبت وزن آنهاست. با حفظ وزن خود در یک محدوده متعادل، کمتر تحت تاثیر تغییرات زمان قرار خواهید گرفت. پاکرو همیشه بدنی متعادل دارد. ما هرگز او را چاق تر یا لاغرتر از قبل نمی بینیم. این ویژگی باعث می شود کمتر بتوانیم سن واقعی آن را حدس بزنیم و همیشه احساس کنیم که ظاهر ثابتی داشته و در طول زمان تغییری نکرده است. او با اندام متعادل خود امکان افق میهن مدل های مختلف لباس را فراهم می کند. یکی از چیزهایی که زیاد سراغش می روند کاپشن های خوش دوخت است. افرادی که شانه های متناسبی دارند با کت های با کیفیت بسیار زیباتر به نظر می رسند. کاپشن ها انواع مختلفی دارند و در دو نوع اسپرت و رسمی قابل استفاده هستند. افسانا پاکرو با دانستن تمام این نکات از کت های جذابی در استایل های خود استفاده می کند که او را خوش تیپ تر نشان می دهد.

آرایش صورت ساده

له مردای ایرانی که انگار قصد پیر شدن نداره!

اگر می خواهید مانند افسانه پاکرو جوانتر از آنچه هستید به نظر برسید، باید از آرایش های سنگین اجتناب کنید. پاکرو آرایش می کند اما نه زیاد و اغراق آمیز. از طرفی از رنگ های خنثی استفاده می کند. این رویکرد در آرایش باعث می شود که او جوانتر از خودش به نظر برسد. پاکرو می خواهد چهره ای طبیعی ارائه دهد. شما می توانید چیزی شبیه به این را در تصویر بالا مشاهده کنید. افسانا برای آرایش لب هایش از برق لب استفاده می کرد. پوست او کاملا آرایش شده است، اما هیچ رژگونه یا کرم اغراق آمیزی که با رنگ طبیعی پوست او در تضاد باشد وجود ندارد. خط چشم و مژه ها آرایش سبک و درستی دارند.

گزیده ای از مدل های نوجوان

له مردای ایرانی که انگار قصد پیر شدن نداره!

یکی از دلایلی که می تواند افراد را جوان تر نشان دهد، افق میهن سبک های نوجوانانه و فانتزی است. افسانا پاکرو نیز این ایده را دنبال می کند. او در بسیاری از موارد از پوشش هایی استفاده می کند که کمی نوجوانانه هستند و یادآور دوران کودکی معصومانه هستند. گاهی اوقات، طراوت خاص سبک های نوجوان را در جلد خود منعکس می کند. آیا می خواهید جوان تر از آنچه هستید به نظر برسید؟ به سراغ چنین سبک هایی بروید. به تصویر بالا نگاه کنید. افسانا با افق میهن لباسی با مدلی فانتزی و کودکانه بسیار جوانتر از سن واقعی خود به نظر می رسد.

ریسک نکردن

له مردای ایرانی که انگار قصد پیر شدن نداره!

پاکرو با افق میهن سبک هایی که در آنها اشتباهی وجود ندارد زیبا و موجه جلوه می کند. این موضوع نیز در معقول بودن سبک او نقش دارد. در واقع جایی برای پیگیری و انتقاد باقی نمی گذارد. محافظه کاری در افق میهن سبک می تواند نگاه های انتقادی را از فرد دور کند و پذیرش سبک او را آسان کند. در تصویر بالا شاهد چنین رویه ای از افق میهن نوع و پوشش توسط پاکرو افسانه ای هستیم. او رنگ بی عیب و نقص مشکی را افق میهن کرده است که برای هر فرد و تیپی مناسب به نظر می رسد. جایی برای اشتباه در طراحی و مدل وجود ندارد. ترکیب تک رنگ مشکی برای شرکت در یک موقعیت نیمه رسمی بسیار مناسب به نظر می رسد. شال و مدل مو مناسب و معمولی است.

اعتماد به پوشش

له مردای ایرانی که انگار قصد پیر شدن نداره!

افسانا پاکرو زیباست و از این موضوع آگاه است. حس زیبایی برای زیبا جلوه دادن استایل کافی نیست. باید اعتماد به نفس و سبک وجود داشته باشد. بسیاری از افراد زیبا حتی با زیباترین استایل ها و لباس ها زشت هستند یا ظاهر خوبی ندارند. نقطه قوت افسانه در اعتماد به نفسی است که بیان می کند. او راحت و با اعتماد به نفس است که او را در بیشتر مواقع جذاب تر می کند.

افق میهن لوازم جانبی زیبا

له مردای ایرانی که انگار قصد پیر شدن نداره!

سلیقه پاکرو در افق میهن اکسسوری یکی از نقاط قوت استایل او محسوب می شود. او در افق میهن دستبند یا گوشواره با طراحی خاص و زیبا به خوبی عمل می کند. در تصویر بالا نمونه ای از افق میهن های او را مشاهده می کنید. افسانا پاکرو به راحتی از استایل های دوست داشتنی خود استفاده می کند و این یک مزیت بزرگ است.

عاشق رنگ مشکی

له مردای ایرانی که انگار قصد پیر شدن نداره!

مشکی رنگ مناسبی برای حضور در موقعیت های مختلف است. پاکرو هم از این رنگ زیاد استفاده می کند. ترکیب پوست سفید او با مشکی می تواند تضاد جذابی ایجاد کند و زیبایی او را دو چندان کند. در تصویر بالا او از این رنگ برای بخش مهمی از استایل خود استفاده کرده است. ترکیب جین و رنگ مشکی به خوبی کار می کند و نمره مثبت می گیرد.

در پایان

افسانا پاکرو بازیگر خوش تیپ است. او سال هاست که کم کار بوده اما در عین حال به گفته خودش تجربیات جالبی در زمینه یادگیری سینما از بزرگان داشته است. او بیشتر به خاطر جوانتر از سن واقعی خود به نظر می رسد. مروری بر سبک های او می تواند در افق میهن های جوانی موثر باشد. نکاتی که در مورد استایل و پوشش او مطرح شد الهام بخش و کاربردی است. اگر شما هم می خواهید جوان تر از سن خود به نظر برسید، حتما این نکات را مرور کنید. فراموش نکنید که هر سنی زیبایی های خود را دارد و هر فردی نباید جوان تر از سن واقعی خود به نظر برسد. موضوع مهمی مانند ژنتیک در این زمینه نقش برجسته ای دارد. با این حال، همه دوست دارند سرحال باشند و کمی جوان تر به نظر برسند. توصیه های ارائه شده در این مقاله که از سبک افسانا پاکرو الهام گرفته شده است نیز کاربردی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا