ترندهای روز

تاثیر ماه تولد بر شخصیت و عملکرد مدیران: کدام ماه‌ها مدیران بهتری تربیت می‌کنند؟/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

نمانک نوشت: طبق بررسی های اخیر، مدیران بر اساس ماه تولد رتبه بندی شده اند و شما می توانید از این رتبه بندی برای تعیین مشخصات مدیر مورد نظر خود استفاده کنید.

مدیران خوب در چه ماه هایی از سال متولد می شوند؟

برخی از افراد مدیر به دنیا می آیند، اما برخی دیگر اینطور نیستند. اگر به طالع بینی علاقه دارید بهتر است این قسمت را تا آخر بخوانید تا متوجه شوید چه ماه هایی مدیران بهتری هستند و چه استعدادهایی در زمینه مدیریت دارند.

فروردین

فروردین ماهی ها مدیران متولد شده اند و در این زمینه می توانند اولین باشند. شما مصمم، منطقی و مشتاق یادگیری هستید و می توانید به عملکرد بهتر دیگران کمک کنید. فروردین ماهی ها بهترین رئیس ها را خواهند ساخت، آنها به خوبی با دیگران کار می کنند. آنها می توانند احساسات خود را خارج از محل کار رها کرده و وارد محل کار شوند. آنها همچنین افرادی خلاق و مبتکر هستند.

شهریور

شهریور ماهی ها هدف گرا هستند، رهبری و مدیریت می کنند. آنها رئیس های بسیار خوبی هستند. آنها می خواهند نه تنها محصول و شرکت خود، بلکه دیگران را نیز تبلیغ کنند. آنها برای منافع انسانی سرمایه گذاری زیادی می کنند، حسابگر هستند، کار کردن با آنها فوق العاده است و همیشه اهداف بزرگی در سر دارند.

آذر

آذر ماهی ها مدیران خوبی هستند. آنها به خلاقیت، کشف استعدادها و ایده های ناب اعتقاد دارند و بنابراین از پتانسیل هر فرد به خوبی استفاده می کنند. آنها می دانند که هرکس استعداد منحصر به فرد خود را دارد و می توان به بهترین شکل ممکن به آنها کمک کرد. آنها همچنین مشتاق یادگیری هستند، خوب فکر می کنند و برای استقلال بزرگ تلاش می کنند و به نظرات دیگران توجه چندانی ندارند و همین باعث می شود مدیران و کارآفرینان خوبی باشند.

مهر

مهر ماهی ها در برخی شرایط به خوبی کنار می آیند. آنها معمولاً بازیگوش و منصف هستند و بیشتر اوقات می توان به آنها اعتماد کرد. مهر ماهی ها عاشق مردم هستند؛ به همین دلیل دوست دارند با افراد زیادی کار کنند. آنها ممکن است به خوبی به درگیری ها و مشکلات پاسخ ندهند، اما به نوابغ احترام می گذارند و بنابراین می توانند تا حدودی مدیران خوبی باشند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها قدردان ترین مدیران هستند، اما می خواهند همه چیز را همانطور که تصور می کردند پیاده کنند. گاهی اوقات آنها خودخواه می شوند، اما شما می دانید که وقتی مدیر شما اردیبهشت آنها حوت هستند و شما کوچکترین کار خیر را انجام می دهید، هیچکس بیشتر از او نمی تواند از شما قدردانی کند. مارک زاکربرگ موسس فیس بوک است اردیبهشت یک ماهی است اردیبهشت ماهی ها مدیرانی هستند که به آنها اعتماد دارید و می توانید در مقابل آنها رشد و توسعه پیدا کنید.

خرداد

خرداد ماهی ها استاد انجام چند کار هستند. آنها بلافاصله ایده های روشنی پیدا می کنند و آنها را اجرا می کنند و می توانند این کار را در هر جنبه ای از کار خود انجام دهند. چه در صنعت بدرخشند و چه در شرکت. آنها افرادی فعال و با انگیزه هستند و از تجربه همه چیز در کنار هم لذت می برند، اما اگر حوصله شان سر برود، مدیران قابل اعتمادی نیستند.

تیر

تیر ماهی ها افرادی خوش برخورد، خونگرم و روسای نسبتا محبوب هستند. به راحتی می توانید با آنها صحبت کنید. شما فقط باید مطمئن شوید که آنها خوب هستند. این افراد دوست دارند همه در محل کار احساس راحتی کنند. آنها معمولاً درک بالایی از آنچه تحت کنترل آنها است دارند و اکثر مردم به داشتن یک مدیر جولای راضی هستند. گاهی اوقات تحت تأثیر احساسات خود قرار می گیرید و می توانید به طور ناگهانی جهت خود را تغییر دهید. آنها تمایل دارند در تیم ها و به عنوان بخشی از یک تیم بهتر کار کنند تا زمانی که سعی می کنند دیگران را به تنهایی مدیریت کنند.

دی

اگر به جنبه مثبت نگاه کنیم، دی ماهی ها می توانند افراد موفقی باشند زیرا چارچوب خوبی برای زندگی خود دارند. این بدان معناست که وقتی با آنها کار می‌کنید، می‌دانید برنامه چیست، چه چیزی در انتظار است، استانداردهای غیرواقعی چیست و چه اتفاقی قرار است بیفتد، بنابراین تعجب نمی‌کنید. از این نظر می توان گفت دی ماهی ها مدیران خوبی هستند، اما وقتی نوبت به نوآوری، تغییر یا حتی ارائه ایده ای که قبلاً دیده نشده است، می رسد، این افراد چندان خوب نیستند و ترجیح می دهند راه هایی را امتحان کنند که قبلاً امتحان شده است. دی ماهی ها معمولا تشنه تایید دیگران هستند و بر اساس نظر آنها تصمیم می گیرند و شاید این جنبه منفی مدیریت آنها باشد.

اسفند

اسفند ماهی ها افرادی احساساتی، حساس و خلاق هستند. هر کسی که با آنها کار می کند احساس راحتی و خوشحالی می کند. به طور طبیعی اسفند ماهی ها مدیرانی هستند که قوانین و انتظاراتی را تعیین می کنند و بیشتر وقت خود را صرف کار خلاقانه و کشف چیزهای جدید می کنند تا تلاش برای بهبود کارهای قبلی. این افراد در مدیریت ناتوان نیستند اما ممکن است در مقایسه با ماه های دیگر مهارت مدیریتی قوی نداشته باشند. آنها باید چیزی را مدیریت کنند که به آن علاقه زیادی دارند و در این مورد می توانند مدیران بسیار خوبی باشند.

مرداد

مرداد ماهی ها مدیران عالی هستند، اما کار با آنها همیشه سرگرم کننده نیست. خیلی راحت انتقاد می کنند و ممکن است کمی شما را دلسرد کنند. کار کردن با آنها کمی ترسناک است. اگر مدیر شما یک مرداد اگر ماهی است، شما را از اشتباه کردن می ترساند. اگر در ماه های دیگر بیشتر تشویق می شوید و با هم یاد می گیرید اما مدیران مرداد آنها اینطور نیستند و فکر می کنند هرکس با آنها کار می کند تحت کنترل آنهاست و حق انتقاد ندارند.

آبان

آبان ماهی ها همکاران بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات نمی توانید با آنها به عنوان یک مدیر احساس راحتی کنید. آنها مدیران طبیعی نیستند و تمایل دارند بسیار مهم به نظر برسند که باعث می شود کنار بکشند و اشتباه کنند. بسیاری از مدیران آنقدر شفاف نیستند که بدانند دقیقاً از ما چه می خواهند. حتی اگر شما به عنوان یک کارمند مخالف باشید، ممکن است آنها همچنان پشت سر شما صحبت کنند.

بهمن

بهمن ماهی ها بدترین مدیران هستند. آنها همیشه میل به مدیریت دارند، اما در این کار اصلاً قدرت زیادی ندارند. آنها مفاهیم و ایده های جدید و بدیع در ذهن خود دارند و اگر ابزار، منابع و اعضای خوب تیم را داشته باشند، می توانند چیزی بسازند که قبلا وجود نداشته است، اما مشکل این است که آنها بیش از حد متفاوت از دیگران فکر می کنند، که کمی است. عجیب. بنابراین، کار با آنها آسان نیست.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا