اینستاگرام ظاهراً روی قابلیت «ریلز آزمایشی» برای تولیدکنندگان محتوا کار میکند
اینستاگرام در حال کار روی راهی است که سازندگان محتوا میتوانند ویدیوهای آزمایشی خود را بدون نمایش به دنبالکنندگان آن حساب، به سایر کاربران نشان دهند. این ویژگی ممکن است به اینستاگرام برتری بالقوه ای نسبت به سایر شبکه های اجتماعی مانند تیک توک بدهد.
به گزارش TechCrunch، این هفته اینستاگرام تست جهانی این ویژگی جدید به نام «قرارهای آزمایشی» را آغاز کرده است. هدف از این آزمون ارائه راهی برای کشف انواع مختلف محتوا یا فراهم کردن شرایط بهتر برای افزایش خلاقیت در ویدیوها است. با اعمال این ویژگی، ویدیوها منتشر می شوند، اما به دنبال کنندگان آن حساب نمایش داده نمی شوند. بنابراین تولیدکننده محتوا میتواند این ویدیو را در معرض دید افراد غیر دنبال کننده خود قرار دهد تا بازخورد لازم را دریافت کند.
با استفاده از این ویژگی، اینستاگرام اطلاعاتی درباره عملکرد ویدیو از جمله بازدید، لایک، نظر و اشتراکگذاری به سازنده نشان میدهد. بر اساس این موارد، کاربر می تواند افق میهن کند که ویدیو را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارد یا آن را بایگانی کند.
Trial Reels احتمالا نسخه کامل شده حالت آزمایشی اینستاگرام است
آوریل گذشته، کاربری به نام الساندرو پالوزی موفق به کشف یک ویژگی آزمایشی به نام “حالت آزمایش” شد که به سازندگان محتوا اجازه میداد ریلهایی را پست کنند که برای دنبالکنندگان نمایش داده نمیشد. به نظر می رسد ویژگی Trial Reels یک نسخه تکامل یافته از ویژگی Experiment Mode باشد.
بر این اساس، نسخه نهایی این ویژگی – با فرض اینکه در دسترس عموم قرار گیرد – همچنان در معرض تغییر است. اینستاگرام در حال حاضر از اظهار نظر رسمی در مورد این ویژگی خودداری کرده است.
یکی از سخنگویان متا گفت: “ما همیشه به دنبال راه هایی هستیم تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند بهتر با کاربران در اینستاگرام ارتباط برقرار کنند، اما در حال حاضر هیچ موضوعی برای اشتراک گذاری وجود ندارد.”
منبع: دیجیاتو