ترندهای روز

شجاع: این رکورد برای حمید مطهری است

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

تراکتور شب گذشته موفق شد در آخرین بازی فصل صنعت نفت آبادان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد تا یاران شجاع خلیل زاده با یک برد دلچسب فصل سختی را در رده چهارم به پایان برساند.

شجاع خلیل زاده پیش از ورود به اردوی تیم ملی درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: نمایش خوبی داشتیم و خوشحالم که این برد مهم را به دست آوردیم. اگرچه بازی تشریفاتی و رده بندی دو تیم مشخص بود اما ما وظیفه داشتیم برای خوشحالی هواداران و نام و آوازه تیممان با بیشترین انگیزه وارد زمین شویم و خدا را شکر این انگیزه با یک نمایش خوب به پایان رسید. و گرفتن سه امتیاز

وی درباره فصلی که برای تراکتورسازی گذشت توضیح داد: ابتدا از آقای خمس بابت زحماتی که برای این تیم کشیدند و واقعا دلسوزانه در تیم ما کار کردند تشکر می کنم. آقای مطهری در پایان فصل توانست شرایط روحی و فنی تیم ما را بهبود بخشد و نتایج خوبی که گرفتیم را دیدید و اگر حریف لغزشی کوچکی داشت می توانستیم یک رتبه در جدول صعود کنیم. .

کاپیتان تراکتورسازی در خصوص انتقادات مطهری گفت: همه حق انتقاد دارند اما من به عنوان کاپیتان تیم باید آنچه را دیدم بگویم. آقای مطهری در تمام این مدت در باشگاه تراکتورسازی و محل تمرین ما حضور داشت و مشغول برنامه ریزی برای بهبود شرایط تیم بود. من نمی توانم این را نادیده بگیرم و حتی اگر این کار را بکنم، نتایج برای خود صحبت می کنند. در این مدت تنها یک باخت داشتیم و حتی مقابل تیم های مدعی هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. امیدوارم اگر پول نقد هست عادلانه باشد.

خلیل زاده درباره شانس کسب سهمیه تراکتورسازی آسیا گفت: کاری به بازی تیم های دیگر ندارم همانطور که گفتم تا روز آخر زحمت کشیدیم و رسالت خود را در قبال هواداران و عزت باشگاه انجام دادیم. اگر نتایج ما خوب نبود عذرخواهی می کنم و امیدوارم فرصتی برای جبران داشته باشیم. به نظر من چیزی جز قهرمانی شایسته تراکتور نیست و مطمئنم با اتحاد هواداران روز قهرمانی تراکتورسازی فرا می رسد.

وی درباره تصمیم محمدرضا زنوزی برای واگذاری تراکتور گفت: من هیچ خبر جدیدی در این مورد ندارم که بگویم، اما آقای زنوزی یکی از خوب ترین افرادی است که دیده ام. او برای تراکتور خیلی زحمت کشید و بهترین امکانات را به ما داد و اگر نتیجه نگیریم تقصیر ما بازیکنان است. آقای زنوزی زحمت کشیدند و هر آنچه را که نیاز داشتیم به ما دادند و اینجا در پایان فصل جای قدردانی دارند.

شجاع در پایان درباره شکستن رکورد بیشترین امتیاز در خصوصی سازی تراکتور توضیح داد: ببین من گفتم تراکتور و هوادارانش لایق قهرمانی هستند پس به این چیزها توجه نمی کنم. اما حالا که گفتید به حمید مطهری تبریک می گویم چون او و دستیارانش در محیطی آمدند که کار خیلی سخت بود اما آمد و نتایج خوبی گرفت و من برایش خیلی خوشحالم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا