اخبار اقتصاد ایران

خبر فوری برای متقاضیان وام قرض الحسنه

مشتریان بانک کارآفرین که دارای سپرده قرض الحسنه در این مجموعه هستند، می توانند بدون ایجاد حساب میانگین و با شرایطی که در ادامه به آن اشاره خواهد شد، نسبت به دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی طرح «صبا» اقدام کنند.

به گزارش کماپرس به نقل از رده بندی، افرادی که برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی از بانک کارآفرین اقدام می کنند باید دو ضامن رسمی داشته باشند. اگر کل مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان وام به فردی اختصاص داده شود، علاوه بر ارائه دو ضامن رسمی، نیاز به سند ملکی نیز دارند. لازم به ذکر است علاوه بر این ضمانت نامه ها، ۲۲ درصد از مبلغ تسهیلات تا زمان تسویه کامل اقساط در بانک به عنوان ضامن بلوکه خواهد شد. سود این وام ۲۴ درصد بوده و مدت بازپرداخت با توجه به مبلغ دریافتی متغیر خواهد بود. در مجموع بازپرداخت تسهیلات بیش از ۶۰ ماه نخواهد بود.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۵۹۳ تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات به ۱۴۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۵۹۰ تومان و مجموع وام و سود آن ۳۴۶ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۹۰ تومان خواهد بود.

از آغاز به کار بانک کارآفرین تا برخی از دستاوردهای آن

بانک کارآفرین از ۲۷ آذر ۱۳۹۷ آغاز به کار کرد و در حال حاضر با ارائه خدماتی مانند بانکداری الکترونیک، خدمات مختلف بانکی و تسهیلات بین المللی به مشتریان خدمات رسانی می کند.

این گروه تاکنون توانسته است نشان برنز پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی، رتبه اول بهره وری در گروه بانک ها و موسسات اعتباری در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ ایران، رتبه سوم پاسخگویی به شهروندان را از آن خود کند. بانک های دولتی و خصوصی و غیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا